فرمانده سپاه «عاشورا» آذربایجان شرقی خبر داد؛

مشارکت ۴۵ هزار بسیجی در طرح «شهید سلیمانی» و رزمایش «کمک مومنانه»

سردار «خرم» گفت: بیش از ۴۵ هزار بسیجی در طرح «شهید سلیمانی» و رزمایش «کمک‌ مومنانه» فعال شدند تا مردم استان آذربایجان شرقی در ایام کرونا مشکلات کمتری را تجربه کنند.
کد خبر: ۴۵۴۳۳۱
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۱ - 03May 2021

به گزارش دفاع‌پرس از تبریز، سردار سرتیپ دوم پاسدار «عابدین خرّم» فرمانده سپاه «عاشورا» آذربایجان شرقی، در نشست فعالان گروه‌های جهادی، اظهار داشت: جهادگران فقط در زمینه پل‌سازی، آبیاری و... کار نمی‌کنند؛ بلکه در زمینه تربیت و آموزش هم جهاد می‌کنند.

سردار خرم با تاکید بر اینکه گروه‌های جهادی از نیمه شعبان سال ۱۳۹۹ پس از اعلام رهبر معظم انقلاب اسلامی با جذب کمک‌های خیران، کمک‌های مومنانه را در اختیار نیازمندان قرار می‌دهند، افزود: جهادگران استان در سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ بیش از یک میلیون و ۶۰۰ هزار بسته کمک‌معیشتی را توزیع کردند که بیش از ۸۵ درصد را از مردم و خیرین جذب کرده بودند؛ ضمن اینکه در کنار این اقدامات، امکانات آموزشی و غذای گرم هم بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان کرونا توزیع شد.

فرمانده سپاه «عاشورا» آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه بسیجیان استان در طرح «شهید سلیمانی» کل استان را دو بار غربالگری کردند، گفت: در قالب این طرح گروه‌های آسیب‌پذیر، بیماران صعب‌العلاج و... را محله به محله شناسایی کرده و طرح «شهید سلیمانی» به صورت هدفمند تداوم دارد.

سردار خرم، کنترل حالت طوفانی کرونا را علاوه‌بر همکاری مردم و مدافعان سلامت، از توفیقات طرح «شهید سلیمانی» دانست و گفت: کل سیستم وزارت بهداشت در خدمت درمان است؛ اما گروه‌های جهادی برای پیشگیری وارد میدان شدند.

فرمانده سپاه عاشورا خاطرنشان کرد: بیش از ۴۵ هزار بسیجی در طرح «شهید سلیمانی»، مواسات و «کمک مومنانه» فعال شدند تا مردم استان در ایام کرونا مشکلات کمتری را تجربه کنند.

وی با بیان اینکه بسیجیان ما برای لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی وارد میدان رزمایش کمک‌های مومنانه و طرح شهید سلیمانی شدند، ابراز داشت: خود نیرو‌ها گاهی گرفتار این بیماری هم شدند که نشان از ایثارگری جهادگران در حوزه مقابله با کرونا بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها