فرمانده مرزبانی ناجا:

مدیریت هوشمند در امنیت پایدار و توسعه کشور بسیار موثر است

سردار گودرزی گفت: مدیریت هوشمند در امنیت پایدار و توسعه کشور بسیار موثر است و هوشمندسازی مرزهای ایران اسلامی در دستور کار مرزبانی قرار دارد.
کد خبر: ۴۵۴۳۳۵
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۱ - 03May 2021

مدیریت هوشمند در امنیت پایدار و توسعه کشور بسیار موثر استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «احمدعلی گودرزی» فرمانده مرزبانی ناجا در نشست فرمانده نیروی انتظامی با فرماندهان و معاونان ستاد مرزبانی ناجا با اشاره به تلاش شبانه‌روزی مرزبانان نیروی انتظامی در مرزهای سراسر ایران اسلامی، اظهار داشت: خوشبختانه مردم کشورمان از برقراری امنیت مطلوب در کشور توسط نیروی انتظامی راضی هستند.

سردار گودرزی با تاکید بر اینکه فرمانده نیروی انتظامی عنایت ویژه‌ای به مرزبانان دارد، تصریح کرد: مرزبانان نیروی انتظامی سربازان ولایت هستند و با نفس ولایت برنامه‌ها و ماموریت‌های خود را تنظیم می‌کنند.

وی عنوان کرد: حضرت امام خامنه‌ای می‌فرمایند: «عزیزان من بدانید که این مرزها سند شرف، عزت و استقلال کشور است» از اینرو مرزبانان نیروی انتظامی با روحیه انقلابی و جهادی با استعانت از خداوند متعال از حدود و ثغور کشور حراست و پاسداری می کنند و اجازه تعدی به بیگانگان و متجاوزان به مرزها را نخواهند داد.

این مقام ارشد مرزبانی ناجا تصریح کرد: آموزش در مرزبانی یکی از اولویت‌های مهم و اساسی بوده و ماحصل آموزش صحیح امنیت پایدار در کشور است.

وی افزود: مدیریت هوشمند در امنیت پایدار و توسعه کشور بسیار موثر است و هوشمندسازی مرزهای ایران اسلامی در دستور کار مرزبانی قرار دارد و روند تجهیز کردن الکترونیکی و اپتیکی در مرزهای کشور در حال پیگیری است.

سردار گودرزی بیان داشت: با توجه به نوع ماموریت و خدمات شبانه روزی مرزبانان در سراسر مرزهای کشور، احداث شهرک‌های سازمانی و منازل مسکونی برای افزایش انگیزه و رفاه مرزبانان و خانواده آنان بسیار تاثیرگذار بوده است و در این راستا ستاد کل نیروهای مسلح و فرمانده نیروی انتظامی حمایت‌های خوبی را انجام دادند.

فرمانده مرزبانی ناجا خاطرنشان کرد: مرزبانان همیشه حامی و همراه مرزنشینان هستند و برای استمرار امنیت پایدار در مرزهای کشور، تعامل با مرزنشینان امری ضروری است که مرزبانان در این خصوص اهتمام ویژه دارند. 

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار