فرماندار فردیس:

دشمن از فعال بودن پایگاه‌های بسیج هراس دارد

«اینانلو» گفت: دشمن از فعال بودن چراغ پایگاه‌های بسیج هراس دارد و می‌داند اگر کوچک‌ترین تخطی کند، همه مردم برای دفاع از نظام بسیج خواهند شد.
کد خبر: ۴۵۴۳۸۲
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۴ - 03May 2021

دشمن از روشن بودن چراغ پایگاه‌های بسیج هراس داردبه گزارش دفاع‌پرس از البرز، «ابوالفضل اینانلو» فرماندار شهرستان فردیس در آئین معارفه فرمانده بسیج ادارات این شهرستان که ظهر امروز در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، این نشست را فرصتی مغتنم برای قدردانی از همراهی، همدلی و تلاش شبانه‌روزی نیروهای بسیج در مقابله با کرونا دانست و گفت: خدمات ایثارگرانه بسیجیان در مهار شیوع کرونا همانند ازخودگذشتگی آن‌ها در دوران دفاع مقدس قابل تقدیر است.

وی با اشاره به اهمیت نقش بسیج و روحیه شهادت‌طلبی آن‌ها در دوران هشت سال دفاع مقدس و شهادت صدها هزار بسیجی در دفاع از وطن و اسلام که همواره ایران را در اوج سربلندی و اقتدار نگه داشته است، افزود: حضور بسیج در عرصه‌های مختلف ازجمله کنترل و مقابله با شیوع کرونا بسیار مؤثر و قابل تقدیر بوده است.

فرماندار شهرستان فردیس با تأکید بر اینکه در نظام جمهوری اسلامی ایران همواره ولایت، مردم، سپاه و بسیج در کنار یکدیگر قرار دارند، اظهار داشت:  دشمن از روشن بودن چراغ پایگاه‌های بسیج هراس دارد و می‌داند اگر کوچک‌ترین تخطی کند، آحاد این ملت کارهای خود را تعطیل می‌کنند و برای دفاع از ارزش‌های نظام همگی بسیج خواهند شد.

در پایان این مراسم از زحمات «محمدکاظم موسی پور» فرمانده پیشین بسیج ادارات در طول مدت فعالیت صادقانه وی در شهرستان تقدیر به عمل آمد و سرهنگ «مجید چگینی» به‌عنوان فرمانده جدید بسیج ادارات شهرستان معرفی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار