عملیات مشترک ارتش و حشدالشعبی عراق علیه داعش

نیروهای ارتش و حشدالشعبی عراق در عملیات مشترکی علیه بقایای تروریست‌های داعش در استان کرکوک، شرکت کردند.
کد خبر: ۴۵۴۵۲۳
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۱ - 05May 2021

عملیات مشترک ارتش و حشدالشعبی عراق علیه داعشبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‎پرس، نیروهای تیپ ۱۶ حشدالشعبی به همراه نیروهای ارتش عراق عملیات مشترکی را علیه بقایای تروریست‌های داعش در جنوب غرب استان کرکوک آغاز کردند.

به نوشته وبگاه المعلومه، در این عملیات که در منطقه «الملتقی» صورت گرفت، نیروهای عراقی یک تونل تروریست‌های داعش و تجهیزات لجستیکی آن‌ها را کشف و ضبط کردند.

روز گذشته یکی از نیروهای حشدالشعبی به نام «حسن احمد» در منطقه «البشیر» در استان کرکوک به هنگام مقابله با یورش عناصر داعش به شهادت رسید.

از سوی دیگر پس از رصد تحرکات تروریست‌های داعش در روستای «البوغانم» در شرق شهر «آمرلی» در استان صلاح‌الدین، توپخانه تیپ ۵۲ الحشدالشعبی در این استان محل تجمع تروریست‌ها را هدف قرار داد.

از زمان آزادی شهر موصل در ۱۸ تیر ۱۳۹۶ و پایان خلافت ادعای داعش، عناصر این گروهک تروریستی در قالب هسته‌های خاموش در منطقه بیابانی و کوهستانی عراق مأوا گرفته و هر ازگاهی به نیروهای ارتش و حشدالشعبی و نیروهای امنیتی و همچنین غیر نظامیان یورش می‌برند. تاکنون دهها عملیات پاکسازی در مناطق مختلف عراق علیه این تروریست‌ها انجام گرفته است.

انتهای پیام/411

نظر شما
پربیننده ها