سخنگوی تشکیلات خودگردان فلسطین:

پرونده جنایات «اسرائیل» به دیوان کیفری بین‌المللی ارسال می‌شود

سخنگوی تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد که پرونده‌ای از سلسله جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در «شیخ جراح» واقع در قدس اشغالی به دیوان کیفری بین‌المللی ارسال خواهد شد.
کد خبر: ۴۵۴۵۵۸
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۳ - 05May 2021

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از النشره، «ابراهیم ملحم» سخنگوی تشکیلات خودگردان فلسطین سخنانی را در خصوص جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در منطقه «شیخ جراح» واقع در قدس اشغالی مطرح کرد.

وی در این خصوص گفت: از دیدگاه ما جنایات اسرائیل علیه ساکنان منطقه «شیخ جراح» محکوم است. آنچه اسرائیل در شیخ جراح انجام می‌دهد، نقض حقوق بشر محسوب می‌شود.

از سوی دیگر، سخنگوی تشکیلات خودگردان فلسطین همچنین اعلام کرد که پرونده‌ای از سلسله جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در شیخ جراح واقع در قدس اشغالی به دیوان کیفری بین المللی ارسال خواهد شد.

در همین ارتباط، «ابو خالد محمد الضیف» گفت: به اهالی مقاوم در منطقه الشیخ جراح در قدس اشغالی درود می‌فرستیم و تاکید می‌کنیم که رهبران مقاومت و القسام اوضاع را از نزدیک زیرنظر دارند.

وی افزود: به صورت واضح و برای آخرین بار به رژیم اشغالگر هشدار می‌دهیم که اگر تجاوز به اهالی محله الشیخ جراح فوراً متوقف نشود ما دست بسته نخواهیم نشست و دشمن بهای هنگفتی خواهد پرداخت.

رژیم صهیونیستی طی روز‌های اخیر از ساکنان محله الشیخ جراح در قدس اشغالی خواسته است خانه‌های خود را ترک کنند. این اقدام رژیم صهیونیستی که با هدف اخراج ساکنان اصلی شهر قدس صورت می‌گیرد، هزاران نفر از اهالی این محله را با خطر آوارگی مواجه کرده است. صهیونیست‌ها همچنین با یورش‌های وحشیانه روزانه به شیخ جراح، شمار زیادی از ساکنان آن را بازداشت و یا در جریان درگیری، آن‌ها را مجروح کرده اند.

انتهای پیام/ ۴۶۱

نظر شما
پربیننده ها