جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

پنج هزار زندانی غیر عمد با تلاش‌های بسیج سال گذشته آزاد شدند

سردار قریشی گفت: سال گذشته پنج هزار زندانی غیر عمد با تلاش‌هایی که بسیج حقوقدانان انجام داد آزاد شدند و امیدواریم امسال تا پایان ماه مبارک رمضان نیز یک هزار و ۵۰۰ نفر از این زندانیان آزاد شوند.
کد خبر: ۴۵۴۶۴۱
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۲ - 05May 2021

پنج هزار زندانی غیر عمد با تلاش‌های بسیج سال گذشته آزاد شدندبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سید قاسم قریشی جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین عصر امروز در مراسم نهضت آزادی سازی زندانیان با اولویت جرایم غیرعمد که در محل این سازمان برگزار شد، اظهار داشت: یکی‌از دغدغه‌های رهبری رسیدگی به محرومان رسیدگی به مشکلات مردم مناطق محروم است؛ بر این اساس است که بسیج به در چنین عرصه‌هایی ورود کرده بنابراین آزادسازی زندانیان غیر عمد بر همین اساس صورت می‌گیرد.

وی افزود: یکی از نتایج این کار اعتماد بیشتر مردم به بسیج است که نمونه این را می‌توان در کمک‌های مومنانه و آزاد سازی زندانیان غیر عمد ملاحظه کرد؛ البته بعد از آزادی این زندانیان آن‌ها همچنان تحت حمایت بسیج قرار می‌گیرند.

سردار قریشی اضافه کرد: سال گذشته پنج هزار زندانی غیر عمد با تلاش‌هایی که بسیج حقوقدانان انجام داد آزاد شدند و امیدواریم امسال تا پایان ماه مبارک رمضان نیز ۱۵۰۰ نفر از این زندانیان ازاد شوند.

انتهای پیام/۲۳۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار