مسئول سازمان بسیج سازندگی بوشهر خبر داد؛

اجرای ۱۲ پروژه اقتصاد مقاومتی، پشتیبانی و مانع‌زدایی

«ذوالفقار عباسی‌فر» با اشاره به فعالیت هزار و ۱۷۲ گروه جهادی در زمینه‌های مختلف در استان بوشهر گفت: ۱۲ پروژه اقتصاد مقاومتی، پشتیبانی و مانع‌زدایی با همکاری سازمان برنامه و بودجه اجرا شده است.
کد خبر: ۴۵۴۶۸۰
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۶ - 05May 2021

اجرای ۱۲ پروژه اقتصاد مقاومتی، پشتیبانی و مانع‌زداییبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «ذوالفقار عباسی‌فر» مسئول سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر پیش از ظهر امروز در نشست خبری با گرامی‌داشت ۱۷ اردیبهشت‌ سالروز تأسیس بسیج سازندگی اظهار داشت: بسیج سازندگی تلاش گسترده‌ای را برای توسعه سازندگی، محرومیت‌زدایی و پیشبرد اهداف اقتصادی مقاومتی داشته است.

وی گفت: سال گذشته ۵۵۶ پروژه سازندگی شامل پروژه‌های کوچک و عمرانی و زودبازده، تکمیل مساجد، ساخت آب‌انبار، غسال‌خانه و… با اعتبار ۲۱ میلیارد و ۷۵۲ میلیون ریال در استان بوشهر احداث شد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر بیان کرد: از این طرح‌ها ۳۷۷ مورد مربوط به احداث مسکن مددجویی بوده که با همکاری کمیته امداد ساخته شده و مباقی هم شامل طرح‌هایی همچون مخرن آب، پایگاه‌های اقتصاد مقاومتی، مسجد، آب‌انبار و.. بوده است.

وی با اشاره به فعالیت هزار و ۱۷۲ گروه جهادی در زمینه‌های مختلف در استان بوشهر بیان کرد: طی سال گذشته تمرکز ما بر ارائه خدمات در زمینه مقابله با کرونا بوده است که تهیه و توزیع وسایل بهداشتی و بسته‌های معیشتی از اقدامات مهم این حوزه است.

عباسی‌فر از اجرای ۱۲ پروژه اقتصاد مقاومتی، پشتیبانی و مانع‌زدایی با همکاری سازمان برنامه و بودجه خبر داد و افزود: ۱۰ مورد این پروژه‌ها مربوط به احداث راه روستایی است که در چاه‌پیر، ریز، آباد، سعدآباد، فاریاب، انگالی، لاور، سنا، محمدی، بردخون و آبدان اجرا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: کارگاه عبابافی در روستای بحیری شهرستان دشتی و استخر آب در شهرستان گناوه از دیگر طرح‌های حوزه اقتصاد مقاومتی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار