مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان مرکزی میزبان مردم در شب‌های قدر

در شب‌های پر فضیلت قدر، مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان مرکزی‌ با رعایت نکات و پرتکل‌های بهداشتی، میزبان خانواده‌های شب زنده‌دار هم استانی بود.
کد خبر: ۴۵۴۸۱۳
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۵ - 06May 2021

موزه دفاع مقدس استان مرکزی میزبان شب زنده داران در شب های قدربه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، در دهه پایانی ماه مبارک رمضان، محوطه باز اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی میزبان مردم مومن و روزه‌دار است. در این سری مراسم‌های مناجات خوانی که با همکاری هیئت صاحب العصر (عج) شهر اراک و با حضور مردم روزه‌دار هم استانی برگزار می‌شود، اداره‌کل حفظ آثار ‌دفاع مقدس در شبهای قدر نیز میزبان خیل کثیر و جمع پرشور هم‌استانی‌ها بود.

در کنار برنامه‌های مذهبی و مناجات خوانی، نمایشگاه فرهنگی، بصیرتی و آثار ویژه دفاع مقدس نیز برگزار می‌شود تا خانواده ها ضمن استفاده از فیوضات این مراسم، بیش از پیش با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا شوند و تجدید میثاقی با آرمان های امام (ره) و شهیدان داشته باشند.

با توجه به درگیری جامعه با بیماری کرونا و همه گیری این ویروس، تمام شرایط و نکات ایمنی در برابر ویروس کرونا با انجام پروتکل‌های بهداشتی رعایت شده تا ضمن استفاده از فیوضات معنوی این ماه، گامی در جهت جلوگیری از شیوع ویروس کوید19 برداشته شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها