فرمانده سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان آوج:

روز جهانی قدس محور هویت صالحین، به عنوان وارثان زمین است

«ربیعی» گفت: قدس محور هویت و اتحاد همان امتی است که مستضعفان زمین را وارثان واقعی می‌داند و برای زور‌مداری و بی‌عدالتی عمری کوتاه قائل است.
کد خبر: ۴۵۴۸۲۲
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۴ - 06May 2021

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، سرهنگ «عیسی ربیعی» فرمانده سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان آوج با اشاره به روز جهانی قدس اظهار داشت: روز جهانی قدس، روز فریاد رهایی فلسطین از چنگال صهیونیست‌های غارتگر، روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است.

وی ادامه داد: روز قدس میراث‌گران بهای بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی و نشانی از عمق دور اندیشی و هوشمندی امام خمینی (ره) است که بیانگر اعتقاد و پایبندی‌اش به اندیشه وحدت و انسجام اسلامی مقابل زورگویان عرصه جهانی است.

ربیعی تاکید کرد: قدس محور هویت و اتحاد همان امتی است که مستضعفان زمین را وارثان واقعی می‌داند و برای زور ‌مداری و بی عدالتی عمری کوتاه قائل بوده و ایمان دارد که نصرت و پیروزی از آن صالحان و هدایت یافتگان خواهد بود، در این روز بزرگ، قدرت خداوند در گام‌های استوار مردان و زنان مسلمان و دریای مواج و خروشان مسلمانان روزه دار نمود می‌یابد.

فرمانده سپاه ناحیه آوج عنوان کرد‌: قدس یک کلمه بین‌المللی اسلامی است و این مناسبت روزی است که مردم ایران به همراه ملت های مشتاق و مسلمان، حرف حقی را فریاد می کند، حرفی که استکبار برای پنهان کردن آن و حذف فلسطین از نقشه جهانی افزون بر 60 سال تلاش کرد.

فرمانده سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان آوج خاطر‌نشان کرد: در حقیقت روز جهانی قدس کلیدی برای بازگرداندن تکاپو به موضوع فلسطین است این در حالی است که برخی کشور‌های خائن مسیر ارتباط با رژیم صهیونیستی و مبارزه با محور مقاومت را در پیش گرفتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار