یادداشت/ علی عبدالصمدی

هویت‌سازی پوشالی رژیم صهونیستی راه به جایی نخواهد برد

ندای القدس لنا روزی در سراسر سرزمین‌های فلسطینی طنین انداز خواهد شد و هویت‌سازی پوشالی رژیم صهونیستی برای شهروندانش راه به جایی نخواهد برد.
کد خبر: ۴۵۴۹۱۰
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۰ - 07May 2021

هویتسازی رژیم صهونیستی برای شهروندانش راه به جایی نخواهد بردگروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس - علی عبدالصمدی؛ اسرائیل کشوری خیالی با آرمان‌های توخالی و هویت سازی‌های پوشالی است. اینکه چند نفر به صرف اینکه هم کیش هستند، شهرکی بسازند و ادعا کنند این شهرک که در نقشه‌ی دنیا به رسمیت شناخته نشده است کشور خیالی آنهاست، دال بر به رسمیت شناختن آن شهرک به عنوان یک کشور مستقل نیست.

از قدیم‌الایام در فلسطین و بیت‌المقدس تمامی پیروان ادیان الهی در کنار یکدیگر در صلح و دوستی زندگی می‌کردند. بیت‌المقدس شهری قابل احترام برای کلیمیان، مسیحیان و مسلمانان بوده و هست تا اینکه پای تشکیل دولت خیالی اسراییل به میان آمد.

جالب است بدانید سردمداران دولت و حاکمیت رژیم صهیونیستی سعی دارند تا برای کسانی که در این منطقه از عالم به دنیا می‌آیند هویت سازی کنند. بسیاری از صهیونیست‌هایی که پا به سرزمین‌های اشغالی نهادند نخستین اقدامی که کردند نام و نشان قبلی خود را سوزاندند.

با کمال تاسف باید ذکر کرد که برخی از این خودفروختگان کلیمیانی بودند که سال‌های سال در ایران در آزادی و آرامش زندگی میکردند، ولی امروزه با نام‌های تازه در سیاست و هنر و رسانه‌های رژیم صهیونیستی مشغول به خیانت به آرمان‌های کشور مادری خودشان هستند. منشه امیر، موشه کاتساو (رییس جمهور سابق رژیم صهیونیستی که مدتی هم به اتهام رسوایی اخلاقی به زندان محکوم شد)، ریتا کلینستاین از جمله این خودفروختگان هستند که در شناسنامه‌های ایرانیشان اسم و رسمی دیگر داشته‌اند.

اما این فقط یک روی سکه است. روی دیگر سکه‌ی صهیونیسم بین الملل یقینا کسانی هستند که در ظاهر مسلمان هستند و سعی در تشکیل دولت اسلامی دارند، اما با به تصویر کشیدن چهره‌ای خشن از اسلام ناب محمدی در حقیقت اعلام زشت غیر انسانی رژیم صهیونیستی را موجه میکنند. یک نمونه‌ی بارز از این ادعا گروهک «داعش» است و البته سایر نیرو‌هایی که در منطقه و جهان سعی دارند چهره‌ای متحجر و خشن از اسلام ناب محمدی نشان دهند.

وظیفه‌ی اصلی هر موحد متدینی اعم از مسلمان، مسیحی، زرتشتی و کلیمیان باورمند و معتقد این است که هوشیارانه در مقابله خدعه‌های هزار رنگ آژانس‌های صهیونیسم بایستند. همه ساله در روز جهانی قدس در ایران کلیمیان در خط مقدم راهپیمایی هستند. آن‌ها همواره اثبات کرده اند که به آرمان‌های کشورشان پایبند مانده و حسابشان از حساب مشتی خود فروخته‌ی تل آویونشین جداست. پیروان راستین دین حضرت موسی هرگز نمیتوانند بر اعمال زشت و ناپسند دولت ساختگی اسراییل صحه بگذارند. حضور همه ساله‌ی آن‌ها در راهپیمایی روز جهانی قدس گواه بر این ادعاست.

موحدین عالم به زودی شکست اسراییل را جشن خواهند گرفت و ندای پیروزی را اینگونه سر خواهند داد: القدس لنا.

گزارش از علی عبدالصمدی

انتهای پیام/133

نظر شما
پربیننده ها