پیام استاندار قم به مناسبت روز قدس؛

ندای مظلومیت فلسطین در روز جهانی قدس طنین انداز می‌شود

سرمست در پیامی به مناسبت روز جهانی قدس اعلام کرد: در روز قدس نام فلسطین و مردم مظلوم و بی‌دفاع آن در جهان طنین انداز و موجی از نفرت و بغض و کینه علیه اسراییل در بین مسلمانان و آزادی خواهان جهان فراگیر می‌شود.
کد خبر: ۴۵۴۹۳۹
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۲ - 07May 2021

مظلومیت فلسطین در روز جهانی قدس طنین انداز می شودبه گزارش دفاع‌پرس از قم، «بهرام سرمست» استاندار قم به مناسبت روز جهانی قدس  پیامی صادر کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان بنام روز جهانی قدس نشان از تدبیر و دوراندیشی امام عزیز برای زنده نگه داشتن مسآله فلسطین است. روز قدس روز نمایش شکوه اتحاد و همبستگی جهان اسلام و تجلی همدلی و اعلان برائت علیه غاصب صهیونیست است. روزی که نام فلسطین و مردم مظلوم و بی دفاع آن در جهان طنین انداز و موجی از نفرت و بغض و کینه علیه اسراییل در بین مسلمانان و آزادی خواهان جهان فراگیر می‌شود.

اگرچه امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا، راهپیمایی و تجمع عظیم همیشگی روز قدس در ایران اسلامی برگزار نمی‌شود، ولی این محدودیت مانع از حمایت ملت شریف ایران اسلامی از مردم مظلوم و ستم کشیده فلسطین نخواهد شد و لذا همگی با استماع بیانات حکیمانه و مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی در این روز که در واقع ترسیم گر راهبرد جهان اسلام در قبال مسآله فلسطین است، روز قدس را متفاوت از گذشته گرامی خواهیم داشت.

بهرام سرمست

استاندار قم

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار