رییس امور ایثارگران تیپ ۱۱۶ مکانیزه هجومی قزوین:

روز قدس رسواگر مدعیان دروغین حقوق بشر است

سرهنگ «حاجی زاده» گفت: روز قدس رسواگر مدعیان دروغین حقوق بشر و در رأس آن امریکاست که با به رسمیت شناختن رژیم منحوس، این لکه ننگ را بلای جان انسان‌های آزادی‌خواه و حق‌طلب مسلمان انداخته است.
کد خبر: ۴۵۵۰۷۸
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۷ - 07May 2021

سرهنگ «شهرام حاجی‌زاده» رییس امور ایثارگران تیپ ۱۱۶ مکانیزه هجومی قزوین، ظهر امروز (جمعه) در حاشیه آیین برافراشتن پرچم فلسطین که در محوطه شرکت توزیع نیروی برق استان برگزار شد، در گفتگو با خبرنگار دفاع‌پرس اظهار داشت: روز جهانی قدس، بیعت با آزادمردی بزرگی است که امروز به نماد آزادخواهان جهان تبدیل شده است.

وی افزود: امام خمینی (ره) با نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس، نشان دادند که کلیه آزادمردان و مسلمانان جهان با اتحاد و اعتقاد راسخ برای آزادی بیت‌المقدس و سرزمین مادری فلسطینیان، تا رسیدن به مقصود، از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهند کرد.

حاجی‌زاده با اشاره به ایستادگی مردم مظلوم جهان در برابر استکبار جهانی، ابراز کرد: روز قدس رسواگر مدعیان دروغین حقوق بشر و در رأس آن امریکاست که با به رسمیت شناختن رژیم منحوس، این لکه ننگ را بلای جان انسان‌های آزادی‌خواه و حق‌طلب مسلمان انداخته است.

رییس امور ایثارگران تیپ ۱۱۶ مکانیزه هجومی قزوین خاطرنشان کرد: آرمان قدس هیچ‌گاه از افکار و ذهن‌های مسلمانان جهان تا رسیدن به نتیجه که همان آزادی و بیرون راندن اسراییل از سرزمین‌های اشغالی است، بیرون نخواهد رفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها