مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان همدان:

روز قدس، روز انزجار ملتی است که «چهره کریه صهیونیسم خونخوار» را مشخص کرد

سردار طفری در پیامی به مناسبت روز قدس گفت: روز قدس، روز انزجار ملتی است که با تقدیم جوانان و فرزندان خود، چهره کریه صهیونیسم خونخوار و همپیمانان جنایتکار آنان را مشخص کرد.
کد خبر: ۴۵۵۰۹۱
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۹ - 07May 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، سرتیپ دوم پاسدار «مهدی ظفری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان به مناسبت روز جهانی قدس پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

فرارسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، یادآور یکی از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین یادمان‌ها و میراث به جا مانده از حضرت امام خمینی (ره) یعنی روز جهانی قدس است که مبارزه با رژیم اشغالگر قدس را به نمادی از همبستگی، وحدت و یکپارچگی امت اسلامی و سمبل ظلم ستیزی و قیام ملت مظلوم فلسطین علیه اشغالگران قدس تبدیل نمود.

روز قدس، روز انزجار ملتی است که با تقدیم جوانان و فرزندان خود، چهره کریه صهیونیسم خونخوار و همپیمانان جنایتکار آنان را مشخص نموده و بازی های رسانه ای و ادعاهای دروغین حقوق بشری و انسان دوستی آنان را پوچ و بی معنا ساخت.

جهان اسلام و جبهه مقاومت اسلامی با پیش رو داشتن مکتب امام و روشنگری های راهبردی و رویکردی مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای می تواند مطمئن باشند که بیان ایشان در سال 97 «اسرائیل 25 سال آینده را نخواهد دید» محقق خواهد شد.نگاه به آزادی قدس از منظر انقلاب اسلامی و مکتب سلیمانی توانست آنچنان مرزی بین گفتمان مقاومت و گفتمان سازش ایجاد کند که اکنون فلسطینیان جز به بازگشت به سرزمین مادری و پاره کردن قرارداد معامله بزرگ قرن و آزادی سرزمینشان به چیز دیگری راضی نیستند.

با توجه به تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر عدم برگزاری مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس طبق سنوات قبل، به دلیل جلوگیری از شیوع بیش از پیش ویروس کرونا در کشور و با توجه به ظرفیت بالقوه و بسیار خوب فضای مجازی در رساندن پیام حقیقی آرمان قدس شریف به گوش جهانیان، انتظار می رود تمام مومنین خداجوی با بهره گیری از این ظرفیت ارزشمند، نسبت به بزرگداشت این یادگار ارزشمند بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی اهتمام جدی داشته و شادی کاذب صهیونیست ها به دلیل برگزار نشدن راهپیمایی روز قدس در سال جاری را به اندوهی فراموش ناشدنی مبدل نمایند.

اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس همدان با تاکید بر تقویت روحیه مطالبه گری و احساس مسئولیت پذیری اجتماعی آحاد جامعه در مسائل مختلف بویژه حمایت همه جانبه از مظلومان عالم در برابر ستمگران، ضمن تجدید بیعت با آرمان های بلند حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری(حفظه الله)، اعلام می دارد در این راه ما تا آخرین قطره خون و تا آخرین نفس ایستاده ایم و شعار مرگ بر آمریکار و مرگ بر اسرائیل از زبانمان نخواهد افتاد.

در پایان از پروردگار متعال سلامتی و طول عمر پربرکت و باعزت برای امیر قافله بصیرت و استقامت حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) و توفیقات روزافزون را برای امت اسلامی و ملت همیشه در صحنه ایران عزیز و همه اصحاب فرهنگ، هنر و اندیشه و مجموعه های انقلابی را مسئلت می نماییم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار