عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

تداوم «مقاومت» تنها شرط نابودی رژیم صهیونیستی است

حجت‌الاسلام موسوی لارگانی گفت: نابودی اسرائیل نزدیک است و مهم‌ترین شرط تحقق این مسئله مهم، ادامه مقاومت اسلامی در مقابل اهداف شوم استکبار جهانی است.
کد خبر: ۴۵۵۱۵۴
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۲:۵۲ - 08May 2021

تداوم «مقاومت» تنها شرط نابودی رژیم صهیونیستی استحجت‌الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، ضمن بزرگداشت روز جهانی قدس اظهار داشت: امروز همه داده‌ها، بررسی‌ها و اطلاعات نشان می‌دهد که نابودی اسرائیل نزدیک است؛ اما تحقق این مسئله مهم، بدون قید و شرط نیست و مهم‌ترین شرط آن ادامه مقاومت اسلامی در مقابل اهداف شوم استکبار جهانی در منطقه است.

وی با تاکید بر اینکه نابودی رژیم صهیونیستی غیرممکن نیست، افزود: آزادی قدس شریف و امنیت پایدار در منطقه در گرو اتحاد و انسجام امت اسلامی است.

نماینده مردم شهرستان فلاورجان در مجلس شورای اسلامی گفت: بعد از پیروزی حزب‌الله لبنان علیه تجاوز سنگین و همه‌جانبه رژیم صهیونیستی، شکست‌پذیر بودن این رژیم در جهان نه تنها بر همه ملت‌های مستضعف، بلکه بر حامیان عربی و غربی آن‌ها نیز عیان و قابل باور شد.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مقاومت و مجاهدت مسلمانان در جهت مقابله با فتنه‌های دشمنان اسلام، مطمئنا بی‌نتیجه نخواهد ماند، تصریح کرد: تاریخ به ما نشان داده که سرانجام مقاومت و مجاهدت‌های مسلمانان منجر به پیروزی جهان اسلام و شکست جبهه کفر خواهد شد.

حجت‌الاسلام موسوی لارگانی، تلاش‌های جبهه مقاومت در جهت شکست و زوال قدرت‌های غربی را بی‌نظیر دانست و گفت: بعد از اقدام قاطعانه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع آمریکا در عین‌الاسد و شکست نظامی کاخ سفید به عنوان حامی اصلی اشغالگری و اقدامات متجاوزانه اسرائیل، روحیه مقاومت اسلامی در منطقه بیش از پیش تقویت شد و مسلمانان به این باور رسیدند که با اتحاد می‌توانند آمریکا و متحدانش را شکست دهند.

این مقام مسوول با بیان اینکه مسئله فلسطین متعلق به جهان اسلام است و تمام مسلمانان باید دغدغه آزادی قدس شریف را داشته باشند، گفت: اعتماد به نفس به وجود آمده در جوامع اسلامی برای مبارزه با اهداف استعماری قدرت‌های استکباری، تلاش بی‌وقفه فلسطینی‌ها برای بازپس‌گیری سرزمین مادری خود، افزایش قدرت موشک‌های بومی نیرو‌های مقاومت فلسطین و درماندگی اسرائیل برای دفاع از خودش و اوضاع نابسامان اقتصادی و سیاسی رژیم صهیونیستی شواهدی است که نابودی این دشمن جهان اسلام را نوید می‌دهد.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار