قدردانی سردار «اشتری» از زحمات کارکنان ناجا در تأمین امنیت شب‌های قدر و مراسم روز قدس

فرمانده نیروی انتظامی در پیامی از زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه یکایک کارکنان ناجا در تأمین امنیت شب‌های قدر و مراسم روز جهانی قدس تشکر و قدردانی کرد.
کد خبر: ۴۵۵۱۶۴
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۹ - 08May 2021

پیام تقدیر فرمانده ناجا از زحمات کارکنان در شب‌های قدر و مراسم روز جهانی قدسبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «حسین اشتری» فرمانده ناجا با صدور پیامی از تلاش‌های کارکنان نیروی انتظامی در تامین امنیت لیالی قدر و روز جهانی قدس تقدیر کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

هوالعزیز

القدس لنا، والحق لنا، النصر لنا، نحن الغالبون، برادران انقلابی و گرانقدرم، با سلام، خدا قوت و تشکر از مدیریت و زحمات تمامی فرماندهان و همه همکاران مجاهدم که در ماموریت‌های این ماه عزیز دلسوزانه تلاش نمودید تا مردم شریف و روزه دار بدون دغدغه به راز و نیاز خود بپردازند.

در شرایط دشوار کنونی که سایه بیماری منحوس کرونا هنوز بر سر مردم است، شما عزیزان بدون توجه به مشکلات موجود عاشقانه و بی منت رخت خدمتگزاری به بهترین مردم دنیا را با افتخار بر تن نموده اید که جا دارد ضمن قدردانی از این مجاهدت یادی داشته باشم از همکاران عزیزم که در این ماه عزیز دعوت حق را لبیک گفتند و به خیل همرزمان شهیدشان پیوستند، که صد البته اجر این خدمت چیزی جز شهادت در راه خدا نیست یادشان گرامی.

«من ا... التوفیق»

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار