مدیر بسیج سازندگی سپاه شهرستان بابل خبر داد؛

توزیع ۵۲ هزار بسته معیشتی در بین اقشار آسیب‌دیده از کرونا در بابل

«‌تقی‌پور» از توزیع ۵۲ هزار بسته معیشتی با اعتبار ۲۵۰ میلیارد ریال بین اقشار نیازمند و آسیب دیده از کرونا در بابل خبر داد.
کد خبر: ۴۵۵۲۴۵
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۴ - 08May 2021

توزیع ۵۲ هزار بسته معیشتی در بین اقشار آسیب‌دیده از کرونا در بابلبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «یدالله تقی‌پور» مدیر بسیج سازندگی سپاه شهرستان بابل به‌مناسبت سالروز تشکیل این نهاد به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار داشت: در سال گذشته با مدیریت جهادی و بکارگیری بیش از هزار گروه جهادی توانستیم خدمات اجتماعی، فرهنگی، عمرانی، اقتصادی و محرومیت‌زدایی متعددی را به سرانجام برسانیم.

وی افزود: به دستور رهبر معظم انقلاب اسلامی و مصوبه مجلس در سه عرصه اردو‌های جهادی، محرومیت‌زدایی و کمک به دولت در بخش عمرانی و زیرساختی ورود پیدا کردیم.

تقی‌پور ادامه داد: در عرصه محرومیت‌زدایی با مدیریت جهادی و همت والای فرمانده سپاه، جهادگران و خیرین با کمک قابل توجه ۴۰ میلیارد ریالی، طبق تفاهم نامه با کمیته امداد ۶۲ واحد مسکن مددجویان را به اتمام رسانده و ۲ واحد باقی مانده که در پایان سال گذشته تحویل گرفتیم را ان‌شاءالله به زودی به اتمام خواهیم رساند.

این مسئول گفت: با توجه به محرومیت مناطق بالادست در زمینه‌های مختلف در طرح شهید همدانی، پروژه‌های متعددی از قبیل آبرسانی، کمک به ساخت مسجد، راه روستایی و... انجام داده‌ایم که با توجه همزمانی لیالی قدر با روز بسیج سازندگی افتتاح آنان را به سوم خرداد موکول کرده‌ایم.

مدیر بسیج سازندگی سپاه شهرستان بابل افزود: در اجرای طرح شهید سلیمانی کار‌هایی از قبیل ضدعفونی محلات، معابر، اماکن عمومی، تشکیل کارگاه‌های متعدد ماسک و توزیع آنان صورت گرفت که در حاضر نیز ادامه دارد.

وی افزود: ۵۲ هزار بسته معیشتی با اعتبار ۲۵۰ میلیارد ریال بین اقشار نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا توزیع شد و در حمایت از محلات آسیب دیده اجتماعی بابل، سال گذشته فعالیت‌های زیرساختی از قبیل ساخت سرویس بهداشتی، حمام، مسکن، کار‌های فرهنگی و آموزشی صورت گرفت و در سال جدید نیز این خدمت برای محرومیت‌زدایی ادامه داد.

این مسئول اضافه کرد: با همکاری برخی از دستگاه‌های دولتی، بالغ بر ۶۰ پروژه عمرانی و اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال را از کمیته برنامه‌ریزی اخذ کردیم که برخی ۱۰۰ درصد به اتمام رسیده و برخی به علت دیون بودن در حال اجراست.

این مسئول بیان داشت: طی تفاهم نامه‌ای با بنیاد شهید، ساماندهی ۱۳ مزار شهید را برعهده گرفتیم که تعدادی از این مزار‌ها باقی ماند و به زودی پایان خواهد پذیرفت.

تقی‌پور افزود: این نهاد انقلابی سبب شد تا در شهرستان بین دیگر دستگاه‌های دولتی از عملکرد بالایی برخوردار شویم و گروه‌های جهادی ما نیز در استان رتبه برتر را دریافت کردند.

این مسئول ادامه داد: در سال گذشته طی جلسات متعدد با کمیته امداد، صندوق کارآفرینی امید، تشکیل قرارگاه جهش تولید و نیز هماهنگی با قوه قضائیه توانستیم جلوی تعطیلی کارگاه‌های تولیدی زیادی را گرفته که در سال جدید با جذب اعتبار ۱۰۰ درصدی از کمیته امداد و هماهنگی با صندوق کارآفرینی ان‌شاءالله اشتغال پایدار و خوبی را ایجاد خواهیم کرد.

وی متذکر شد: بسیج سازندگی هر کجا احساس نیاز ببیند حتما ورود پیدا خواهد کرد و در سال جدید با تشکیل جلسات متعدد شورای جهادی، مدیریت جهادی و استفاده از گروه‌های جهادی قصد داریم مسیر شعار خدمت رسانی برای تحقق عدالت و پیشرفت را تا زدون محرومیت از همه نقاط شهرستان، استان و در نمای کلی از کشور با قدرت ادامه دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار