واکنش حاج قاسم برای نامزدی ریاست جمهوری: من کاندیدای گلوله‌ها هستم + فیلم

با همه محبوبیت‌ سردار دل‌ها، او هیچ‌گاه وارد عرصه سیاست کشور نشد و با وجود پیشنهاد‌هایی که به او دادند، حاضر نشد میدان جنگ‌ و جهاد را رها کند.
کد خبر: ۴۵۵۴۱۶
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۴:۲۹ - 10May 2021

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، حاج قاسم سلیمانی از جمله محبوب‌ترین چهره‌های سال‌های گذشته و حتی تاریخ معاصر کشور است؛ فرمانده دلیر و مقاومی که سال‌ها در کسوت فرماندهی لشکر ۴۱ ثارالله در دفاع مقدس حضور یافت و سپس به فرماندهی نیروی قدس سپاه پاسداران منصوب شد. او در سال‌های اخیر شناخته شده‌ترین نیروی نظامی در مبارزه با داعش و گروهک‌های تکفیری منطقه بوده است. کشورهای عراق و سوریه مدیون رشادت‌های این سردار بزرگ در آزادسازی مناطق تحت اشغال داعش هستند.

نظر حاج قاسم درباره پست ریاست جمهوری+ فیلم

با همه محبوبیت‌های سردار دل‌ها او اما هیچ‌گاه وارد عرصه سیاست کشور نشد. با وجود پیشنهاد‌هایی که به او دادند، حاضر نشد میدان جنگ‌ و جهاد را رها کند. او در پاسخ به فردی که درخواست کرده بود کاندیدای ریاست جمهوری شود، گفته بود «من کاندیدای گلوله‌ها هستم».

در ادامه بخشی از صحبت‌های حاج قاسم را درباره مسؤولیت‌های سیاسی و نگاه وی در این‌باره می‌بینید. او درباره پست ریاست جمهوری گفته است: عمر می گذرد، رئیس جمهور عالم هم باشی، می روی و انتخاب راه درست خیلی مهم است.

انتهای پیام/ ۱۴۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار