نماینده مردم همدان در مجلس:

کنگره شهدای همدان فرصتی برای معرفی دستاوردهای دفاع مقدس است

حاجی بابایی گفت: از برگزاری کنگره هشت هزار شهید استان همدان در سال ۱۴۰۲ استقبال می‌کنیم چراکه این کنگره فرصت خوبی برای معرفی دستاوردهای استان در دوران دفاع مقدس است.
کد خبر: ۴۵۵۴۷۳
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۳ - 09May 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، حمیدرضاحاجی بابایی در جلسه بزرگداشت هشت هزار شهید همدان اظهار داشت: کنگره شهدای استان همدان در سال ۱۴۰۲، بهانه‌ای برای معرفی ارزش‌های دفاع مقدس توسط رزمندگان، جانبازان و شهدای گرانقدر استان به نسل آینده خواهد بود.

وی با بیان اینکه باید  عملیات رمضان، بمباران ورزشگاه قدس و سفر سردار سلیمانی به همدان بیشتر مورد توجه رسانه‌ها قرار گیرد و به مردم معرفی شود، افزود: نقش سردار شهید علیرضا حاجی بابایی در دوران دفاع مقدس بالاخص در استان کردستان بسیار تاثیر‌گذار و اثربخش بوده است و شهدا و خانواده‌های شهدای شاخصی در استان همدان وجود دارد که می‌توانند ظرفیتی برای کنگره ۱۴۰۲ باشند.

نماینده مردم همدان عنوان کرد: از برگزاری کنگره استانی هشت هزار شهید همدان در سال ۱۴۰۲ استقبال می‌‌کنیم و این فرصت خوبی برای معرفی دستاوردهای استان در جنگ تحمیلی است؛ باید در این کنگره از کلیه ظرفیت‌ها و امکانات استان استفاده کرد تا در سطح کشوری شاخص باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها