در پیامی؛

سرلشکر باقری انتصاب فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) را تبریک گفت

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح با صدور پیامی، انتصاب امیر سرتیپ رحیم‌زاده به سمت فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص) را تبریک گفت.
کد خبر: ۴۵۵۶۱۲
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۶ - 10May 2021

سردار سرلشکر باقری انتصاب فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) را تبریک گفتبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی انتصاب امیر سرتیپ «قادر رحیم‌زاده» به سمت فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص) را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

برادر ارجمند امیر سرتیپ قادر رحیم‌زاده

با سلام و تحیات الهی؛

موافقت فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی) در انتصاب جنابعالی به سمت «فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص)» که بیانگر حسن اعتماد معظم‌له و تعهد، شایستگی و لیاقت‌های آن برادر گرانقدر است را صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم.

بی‌تردید تجارب ارزنده و نقش‌آفرینی‌های متمادی و مؤثر در مجموعه پدافند هوایی و سوابق خدمتی درخشان جناب عالی در ارتش جمهوری اسلامی ایران پشتوانه مطمئن و باارزشی است که می‌تواند یاری‌بخش شما از مجموعه ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شبکه یکپارچه پدافند هوایی برای رویارویی متناسب با تهدیدات و هم‌افزایی موجود با سایر نیرو‌ها و سازمان‌های فعال و مسئول قرار گیرد.

موفقیت و سربلندی آن فرمانده فهیم و دلاور در این سنگر خطیر و حساس، تحت عنایات حضرت ولی عصر (عج) و منویات و فرامین مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) را از ذات اقدس ربوبی خواستارم.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح
سرلشکر پاسدار محمد باقری

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار