طی پیامی؛

نماینده ولی فقیه در سپاه انتصاب امیر «رحیم‌زاده» را تبریک گفت

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی با صدور پیامی انتصاب فرمانده جدید قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) را تبریک گفت.
کد خبر: ۴۵۵۶۱۳
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۸ - 10May 2021

نماینده ولی فقیه در سپاه انتصاب امیر سرتیپ رحیم زاده را تبریک گفتبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «عبدالله حاجی‌صادقی» نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور پیامی انتصاب امیر سرتیپ «قادر رحیم‌زاده» به سمت فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

برادر گرامی امیر سرتیپ قادر رحیم‌زاده (زید عزه)
فرمانده محترم قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص)

سلام علیکم؛

انتصاب شایسته جنابعالی از سوی فرماندهی معظم کل قوا به سمت فرماندهی قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص)، برگ زرین دیگری است بر افتخارات دوران خدمت در سنگر دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و صیانت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران.

یقیناً این انتصاب شایسته، حاکی از اعتماد معظم‌له به جناب عالی و بیانگر سوابق درخشان و تجارب گرانقدرتان در مسئولیت‌های مختلف در میادین نبرد حق علیه باطل می‌باشد که در کارنامه خود به ثبت رسانده‌اید. این سرمایه‌های ارزشمند بر بالندگی معنوی، عقیدتی و سیاسی نیرو‌های ارتش خواهد افزود.

امید است با توکل بر خداوند یکتا و استعانت از انوار قدسی ائمه معصومین (علیهم صلوات‌الله) و در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و ولایت رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در سنگر جدیدی که مسئولیت خدمتگزاری در آن را برعهده گرفته‌اید نیز کماکان منشأ اثرات و برکات بسیار بوده و در پاسداری از مقام شامخ ولایت فقیه و در پاسداری از دستاورد‌های انقلاب شکوهمند اسلامی و حسن اجرای وظایف و خدمات خالصانه موفق و مؤید باشید.

عبدالله حاجی‌صادقی
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار