شهادت سه کودک فلسطینی در حمله خمپاره‌ای رژیم صهیونیستی به شمال غزه

در حمله خمپاره‌ای عصر یکشنبه رژیم صهیونیستی به شمال غزه دست کم سه کودک فلسطینی شهید شدند.
کد خبر: ۴۵۵۶۸۶
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۸ - 10May 2021

شهادت سه کودک فلسطینی در حمله خمپاره‌ای رژیم صهیونیستی به شمال غزهبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، خبرگزاری فلسطینی شهاب خبر داد که در حمله اشغالگران صهیونیستی به گروهی از شهروندان در بیت حانون در شمال غزه، سه کودک فلسطینی شهید شدند.

شبکه خبری المیادین نیز خبر از حمله توپخانه‌های اسرائیل به منازل فلسطین به منطقه بیت حانون واقع در شمال نوار غزه داده است.

برخی منابع نیز گزارش دادند که تعدادی غیرنظامی فلسطینی به شهادت رسیده‌اند.

خبرنگار نظامی ارتش رژیم صهیونیستی نیز مدعی شده که برخی منابع خبر از شروع عملیاتی علیه نوار غزه داده‌اند.

همزمان با اتمام ضرب‌الاجل گروه‌های مقاومت فلسطین، منابع خبری از حمله به خودرو‌های نظامی رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه و شلیک ده‌ها موشک به سمت قدس اشغالی خبر دادند.

وبگاه فلسطینی «نیوپرس» در این ارتباط خبر داد که یک جیپ نظامی ارتش رژیم صهیونیستی آتش گرفته است.

بر اساس این گزارش، این جیپ با یک موشک هدایت‌شونده در مرز‌های شمالی نوار غزه هدف حمله قرار گرفته است.

طبق گزارش منابع فلسطینی، سخنگوی کتائب القسام در بیانیه‌ای اعلام کرد که فرماندهی اتاق مشترک گروه‌های فلسطینی به رژیم صهیونیستی هشدار داده که تا ساعت شش امروز (به وقت محلی) نیرو‌ها و متجاوزان به مسجد الاقصی و محله شیخ جراح را از محل خارج و تمام افراد بازداشت‌شده را آزاد کنند.

صحن‌های مسجد‌الاقصی، از صبح امروز (دوشنبه - ۱۰ می) بار دیگر شاهد یورش نظامیان صهیونیست در راستای حمایت از شهرک‌نشینان به نمازگزاران فلسطینی بود.

در ادامه حملات نظامیان صهیونیست به فلسطینی‌ها در محله شیخ جراح در قدس شرقی، شب گذشته، دست کم چهارده فلسطینی مجروح شدند که چهار نفر از آن‌ها به بیمارستان انتقال یافتند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها