توزیع ۱۱۰۰ بسته ارزاق و غذای گرم میان نیازمندان از سوی خادمان بارگاه امامزاده صالح

در روز‌های پایانی ماه رمضان یک هزار و ۱۰۰ بسته ارزاق و غذای گرم در طرح «همدلی» امامزاده صالح (ع) و در قالب طرح کلی «ایران همدل» بین نیازمندان توزیع شد.
کد خبر: ۴۵۵۷۸۳
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۳ - 11May 2021

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، خادمان بارگاه امامزاده صالح (ع) تجریش در ایام ماه مبارک رمضان علاوه بر تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان، برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد نیز اقداماتی انجام دادند تا همه اقشار جامعه، ماه میهمانی خدا را به‌خوبی سپری کنند.

توزیع یک هزار و ۱۰۰ بسته ارزاق و غذای گرم در طرح «ایران همدل» توسط امامزاده صالح

در مرحله نخست، اولین روز ماه مبارک رمضان یک هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی در مناطق محروم توزیع شد که اکنون نیز در روز‌های پایانی ماه رمضان برای رنگین کردن سفره‌های خانواده‌های کم‌برخوردار با اولویت خانوار‌های پرجمعیت اقدام به توزیع خوراکی و غذای گرم کرده است.

توزیع یک هزار و ۱۰۰ بسته ارزاق و غذای گرم در طرح «ایران همدل» توسط امامزاده صالح

به گفته احسان بی‌آزار تهرانی، تولیت امامزاده صالح (ع) در این مرحله یک هزار و ۱۰۰ بسته ارزاق و همچنین غذای گرم در طرح ایران همدل به همت امامزاده صالح (ع) و با همکاری دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری و کمیته امداد بین مردم و نیازمندان توزیع می‌شود که شب گذشته تهیه و توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی و غذای گرم انجام گرفت و این روند همچنان ادامه دارد.

توزیع یک هزار و ۱۰۰ بسته ارزاق و غذای گرم در طرح «ایران همدل» توسط امامزاده صالح

وی با بیان اینکه در طرح ایران همدل سعی داریم به نیازمندان در کنار بسته‌های معیشتی، کمکی برای تأمین مخارج زندگی نیز داشته باشیم، گفت: امیدواریم مردم نیز برای کمک به هم‌وطنان همچون گذشته آستین بالا بزنند و با هر نیتی برای باز کردن گره مشکلات یکدیگر کمک کنند.

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار