تجمع اعتراضی جوانان و دانشجویان انقلابی همدان به «هتک حرمت مسجدالاقصی»

دانشجویان و مردم انقلابی همدان در حمایت از مردم «فلسطین» و «افغانستان» و محکومیت اقدامات رژیم صهیونیستی و داعش در کشتار مردم مظلوم و بیگناه این دو کشور در محوطه بقعه متبرکه امامزاده عبدالله(ع) تجمع کردند.
کد خبر: ۴۵۶۰۹۵
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۹ - 12May 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، در پی هتک حرمت به مسجدالاقصی توسط رژیم غاصب صهیونیستی و شهادت مظلومانه دختران مدرسه «سیدالشهدا» در افغانستان توسط گروهک صهیونیستی داعش، ظهر امروز دانشجویان، جوانان و مردم انقلابی همدان در محوطه بقعه متبرکه امامزاده عبدالله (ع) تجمع کردند.

در این مراسم بعد از مداحی مهدی روحی، آیت‌الله سیدحسن فاضلیان، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان در ارتباط با اقدامات اخیر رژیم کودک‌کش اسرائیل و داعش صحبت کرد و ضمن محکومیت آن، خواستار اتحاد مسلمانان برای مقابله با ظلم و ستم تروریست‌ها شد.

«علی اکبر کریم‌پور» مسئول روابط عمومی سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان، ضمن اشاره به برگزاری این مراسم با رعایت تمام دستورالعمل های بهداشتی گفت: سکوت در برابر چنین جنایاتی جایز نیست و هر مسلمانی باید این جنایت‌های ضد انسانی و ضد بشری و ضد اسلامی را محکوم کند و اگر در این زمینه همه به وظیفه خود عمل می کردند، این جنایتکاران هیچگاه مجال چنین جنایت‏‌هایی را انجام نمی دادند.

وی ادامه داد: در این جنایت که در ماه رمضان صورت گرفت، دخترانی معصوم و بی گناه و روزه دار ناگهان در خون خود غلطیدند و سقاوت قلب جنایتکاران داعش بیش از پیش آشکار شد و چقدر انسان باید در گمراهی فرو رفته باشد تا چنین جنایتی را انجام دهد.

کریم‌پور گفت: امیدواریم دولت افغانستان از سبک مبارزه سردار شهید سلیمانی با داعشی‏ ها که یک بُعد آن گسترش بسیج مردمی برای حفظ امنیت شهرها و روستاهاست، الگو گرفته و با کمک مردم و بدون اتکال به قدرت‌های بیگانه  امنیت مردم مظلوم افغانستان را تامین کند.

مسئول روابط عمومی سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان افزود: از خدای متعال مسئلت داریم به حرمت ماه مبارک رمضان شر دشمنان اسلام را به خودشان بازگرداند و مسلمانان مظلوم را در اقصی نقاط عالم اسلام یاری فرماید و ظالمان و ستمگران را نابود کند.

عصر روز شنبه بیست و پنجم ماه مبارک رمضان در اثر انفجاری که توسط جنایتکاران داعشی در مقابل یک دبیرستان دخترانه (دبیرستان سیدالشهدا)، شیعیان در غرب کابل، بیش از دویست نفر کشته و زخمی شدند که غالب آنها دختران مظلوم این مدرسه بوده که با زبان روزه به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار