امام جمعه دهدشت:

انتخابات امنیت کشور را تأمین می‌کند/ روزشمار پایان اسرائیل نزدیک است

حجت‌الاسلام «وحدانی‌فر» با بیان اینکه انتخابات امنیت کشور را تأمین می‌کند و ریل‌گذاری است، گفت: در انتخاب کاندیدای اصلح به توانمندی، عدالت، فسادستیزی، اعتماد به جوانان و اعتقاد به توانمندی‌های داخلی افراد توجه شود.
کد خبر: ۴۵۶۱۴۷
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۵ - 13May 2021

انتخابات امنیت کشور را تأمین می‌کند

به گزارش دفاع‌پرس از کهگیلویه و بویراحمد، «علی وحدانی‌فر» امام جمعه «دهدشت» امروز (پنج‌شنبه) در خطبه‌های نماز عید سعید فطر، انتخابات را فصلی نو در مدیریت جامعه و ریل‌گذاری کشور دانست و اظهار داشت: در انتخاب کاندیدای اصلح دقت کنید که عملکرد جهادی و انقلابی داشته باشد.

وی انتخابات ریاست جمهوری را مهم‌ترین انتخابات خواند و با اشاره به نکات رهبر معظم انقلاب اسلامی در رابطه با این موضوع مهم، گفت: در سخنان اخیر ایشان، حضور حداکثری مورد تأکید بوده است.

وحدانی‌فر با بیان اینکه انتخابات امنیت کشور را تأمین می‌کند و ریل‌گذاری است، افزود: در انتخاب کاندیدای اصلح به توانمندی، عدالت، فسادستیزی، اعتماد به جوانان و اعتقاد به توانمندی‌های داخلی افراد توجه شود.

خطیب نماز عید فطر دهدشت تصریح کرد: در انتخاب خود دقت کنید که کاندیدای مورد نظر کارنامه درخشان داشته باشد، ظرفیت کشور را در اختیار دشمن قرار ندهد و با ایمان و دارای عملکرد جهادی و انقلابی باشد.

وحدانی‌فر ادامه داد: مهم‌ترین معضل در انتخابات شورای شهر در استان کهگیلویه و بویراحمد، تکیه بر قبیله‌گرایی، طایفه‌مداری و قوم‌گرایی است.

وی گفت: وقتی قومیت به‌عنوان معیار در انتخاب باشد، خروجی آن وضعیت نامناسب و شورای ناکارآمد می‌شود؛ پس باید بدانیم که انتخاب از روی این شاخصه‌ها بهای سنگین دارد و روز قیامت باید پاسخگوی رأی خود باشید.

خطیب نماز عید فطر دهدشت، به تحولات این‌روزهای فلسطین اشاره کرد و متذکر شد: جوانان فلسطینی روزی سنگ به دست به مقابله با دشمن می‌رفتند، اما امروز دنیا نتیجه در میدان بودن را می‌بیند و این نتیجه اعتماد به جوانان مسلمان است.

وحدانی‌فر بیان کرد: روزشمار پایان اسرائیل نزدیک است و آمریکا باید برای نوکرانش جایی آماده کند؛ زیرا این سرزمین متعلق به فلسطین است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها