با هدف جلوگیری از ورود فلسطینیان به مسجدالاقصی؛

سرویس جاسوسی اسرائیل پیام‌های تهدیدآمیز برای فلسطینیان ارسال می‌کند

گزارش‌ها حاکی از آن است که صدها فلسطینی از سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی یک پیام تهدیدآمیز دریافت کرده‌اند.
کد خبر: ۴۵۶۱۵۹
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۱ - 13May 2021

سرویس جاسوسی اسرائیل پیام‌های تهدید برای فلسطینیان ارسال می‌کندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از اسپوتنیک، وبگاه خبری میدل ایست آی در گزارشی اعلام کرد که صد‌ها فلسطینی از سوی «سرویس جاسوسی اسرائیل» یک پیام تهدیدآمیز دریافت کرده‌اند که به آن‌ها برای شرکت در تظاهرات ضداسرائیلی هشدار می‌دهد.

در واقع در بحبوحه تشدید تنش‌ها در نوار غزه و کرانه باختری، بسیاری از مردم ساکن در قدس اشغالی دریافت این پیام‌های تهدیدآمیز را ظرف روز‌های گذشته تأیید کرده‌اند.

طبق پیام‌های توئیتری به اشتراک گذارده شده، متن این پیام بدین شرح است: «سلام! حضور شما در اقدام‌های خشونت‌آمیز در مسجدالاقصی شناسایی شد. ما شما را مسئول و مقصر می‌دانیم. سرویس اطلاعاتی اسرائیل».

بنا بر این گزارش، برخی فعالان بر این باورند که این تلاشی برای جلوگیری از ورود فلسطینیان به مسجدالاقصی است که به‌عنوان یکی از اماکن مقدس نزد مسلمانان به یک نماد مقاومت تبدیل شده است.

گفته می‌شود که این پیام‌ها از یک شماره تلفن یکسان ارسال شده است.

بنابراین گزارش، ظرف چهار روز گذشته، نظامیان صهیونیست سه بار از تجهیزات ویژه‌ای همچون گاز اشک‌آور، بمب‌های صوتی و گلوله‌های پلاستیکی علیه نمازگزاران فلسطینی در مسجدالاقصی استفاده کرده‌اند که این اقدامات خشونت‌آمیز به مجروح شدن صد‌ها تن انجامیده است.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها