امام جمعه شهرستان مهریز:

امنیت مثال‌زدنی کشور مدیون ایثار شهیدان است

حجت‌الاسلام «محی‌الدینی» گفت: اگر در کشور اسلامی ایران به رغم تمامی توطئه‌های مختلف کفرجهانی، امنیتی مثال‌زدنی و ستودنی وجود دارد به خاطر نقش و ایثار شهیدان، به‌خصوص سیدالشهدای مقاومت شهید «قاسم سلیمانی» است.
کد خبر: ۴۵۶۱۶۳
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۳ - 13May 2021

امنیت مثال‌زدنی و ستودنی کشور ایران را مدیون ایثار شهدا هستیم

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، حجت‌الاسلام «عبدالرضا محی‌الدینی» امام جمعه شهرستان مهریز، امروز (پنج‌شنبه) در خطبه‌های نماز عید سعید فطر که با رعایت نکات بهداشتی در فضای باز حسینیه تاریخی و مذهبی «باغ بهار» این شهرستان برگزار شد، مهمترین رخداد اساسی و تعیین‌کننده پیش‌رو در خرداد امسال را برگزاری انتخابات ریاست جمهوی و شورا‌های اسلامی ذکر کرد و اظهار داشت: مردم باید علاوه‌بر مشارکت حماسی در انتخابات، با چشمی باز و بررسی کامل نسبت به انتخاب اصلح اقدام کنند.

ضرورت مشارکت مردم انقلابی برای حضور در صحنه انتخابات

وی با بیان اینکه طبق توصیه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی، همه افراد باید انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی را جدی بگیرند، ادامه داد: حضور آگاهانه همراه با بینش و بصیرت مردم انقلابی و همیشه در صحنه، برای آینده کشور در زوایای مختلف داخلی و خارجی اثری عمیق دارد.

رییس شورای فرهنگ عمومی مهریز با بیان اینکه دشمنان قسم‌خورده نظام و انقلاب اسلامی هدف‌شان در این برهه حساس از تاریخ کشور، ایجاد شایعات و شبهات و تداوم تحریف‌ها، تحریم‌ها و تردید‌ها برای دلسرد کردن مردم و جلوگیری از مشارکت پرشور آن‌ها در انتخابات است، یادآور شد: باید با حضور توأم با درایت و دوراندیشی در عرصه انتخابات، مشت محکمی بر دهان منافقان و مخالفان نظام زد.

محی‌الدینی با اشاره به اینکه ملت قهرمان و ولایتمدار ایران همواره به رغم برخی مشکلات، عشق و وفاداری عمیق و ناگسستنی خود را با اهداف و آرمان امام خمینی (ره)، شهیدان و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی نشان داده‌اند، بیان کرد: بار دیگر ملت فهیم ایران، حماسی‌تر از گذشته در این آزمون سرنوشت‌ساز شرکت خواهند کرد.

به گفته وی، مردم باید به فردی برای منصب حساس و مهم ریاست جمهوری این کشور رای دهند که ولایتمدار، مردمی، انقلایی، خستگی‌ناپذیر در خدمت به مردم و کشور، استکبارستیز و به گفته رهبر معظم انقلاب اسلامی، دولتی جوان و حزب‌اللهی و با فساد و بی‌عدلتی مبارزه کند و بتواند با تکیه به ظرفیت‌های داخلی و فارغ از گروه‌گرایی، به فکر تعالی نظام و حل مسائل کشور و مردم باشد.

امام جمعه مهریز به اهمیت هم‌پوشانی و ایفای نقش درست و به‌موقع ۲ میدان نبرد نظامی و فرهنگی با دشمنان و دیپلماسی قوی همراه با عزت و مصلحت اشاره کرد و گفت: تمامی موفقیت‌ها در همراهی همه نیرو‌ها و در سایه بصیرت و توجه به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی به‌دست می‌آید.

 امنیت مثال‌زدنی کشور مدیون ایثار شهیدان است

محی‌الدینی به جنایات گسترده اخیر صهیونیست‌ها علیه مردم مظلوم فلسطین و غزه و همچنین به اقدام تروریستی ناجواتمردانه علیه دانش‌آموزان ستمدیده یکی از مدارس کشور افغانستان توسط عوامل استکبار جهانی اشاره و با محکوم آن‌ها، نقش امنیت در کشور اسلامی را تبیین کرد.

وی یادآور شد: اگر در کشور اسلامی ایران به رغم تمامی توطئه‌های مختلف کفر جهانی، امنیتی مثال‌زدنی و ستودنی وجود دارد، به خاطر نقش و ایثار شهیدان و به‌خصوص سردار سرفراز اسلام و سیدالشهدای جبهه مقاومت شهید حاج «قاسم سلیمانی» است که همواره باید یاد او را گرامی داشته و به نسل جوان منتقل کنیم.

امام جمعه مهریز با تبریک عید سعید فطر و همکاری مردم با خاطر رعایت نکات بهداشتی و حضور معنوی در این آیین عبادی سیاسی، به اهمیت و ضرورت بهره‌گیری کامل و همیشگی در طول سال از برکات ماه مبارک رمضان، به خصوص کسب تقوای الهی و انس و الفت با کلام وحی اشاره کرد.

محی‌الدینی در پایان از همکاری اقشار مختلف مردم در بخش‌های مختلف و همراهی و مشارکت فعال و مسئولانه آن‌ها در برنامه‌های ضروری شهرستان مهریز که با همدلی حول محور ولایت فقیه در کنار مسئولان به انجام وظایف ملی و انقلابی مشغول هستند، قدردانی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها