سخنگوی «کتائب القسام»: موشکباران تل‌آویو و دیمونا برای ما مثل آب خوردن است

سخنگوی «کتائب القسام» در واکنش به تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه مسجد‌الأقصی تأکید کرد که موشکباران تل‌آویو و دیمونا برای ما مثل آب خوردن است.
کد خبر: ۴۵۶۲۰۰
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۸ - 13May 2021

سخنگوی «کتائب القسام»: موشکباران تل‌آویو و دیمونا برای ما مثل آب خوردن استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «ابوعبیده» سخنگوی «کتائب القسام» (گردان‌های القسام) شاخه نظامی جنبش حماس امروز (پنج‌شنبه) اظهار داشت: هر بهایی که ما می‌پردازیم، فدای مسجدالأقصی و قدس است و وجود ما بدون یاری مسجدالأقصی و قدس، معنا ندارد.

وی افزود: قدس محور و کلید درگیری است و این نبرد به ما می‌گوید که غزه، کرانه باختری، قدس و فلسطین اشغالی سال ۱۹۴۸ سرنوشت یکسان و مقاومت واحد دارد.

طبق گزارش شبکه المیادین، ابوعبیده گفت که این نبرد شایسته ریخته شدن خون است؛ چرا که ما هدف والایی داریم و آنچه این نبرد را متمایز کرده، اتحاد ملت فلسطین در تمامی صحنه‌ها و درگیری با اشغالگران است.

سخنگوی کتائب القسام تأکید کرد که ملت ما در کرانه باختری و فلسطین اشغالی سال ۱۹۴۸ در خط مقدم دفاع از قدس قرار دارند و ما به آن‌ها می‌گوئیم: سلاح ما، سلاح شماست، خون ما، خون شما و سرنوشت ما، سرنوشت شماست.

وی با هشدار به رژیم صهیونیستی درباره استمرار تجاوزات علیه مسجد‌الأقصی تصریح کرد که موشکباران تل‌آویو و دیمونا برای ما مثل آب خوردن است.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار