حضور حداکثری، اقتدار ملی/ امام جمعه بوشهر:

انتخابات موجب تقویت نظام و دولت و امنیت کشور خواهد شد

آیت‌الله «صفایی بوشهری» گفت: انتخابات پرشور و حضور حداکثری و مشارکت بالا موجب تقویت نظام و دولت و امنیت کشور خواهد شد و در مرحله دوم انتخاب فردی شایسته برای تصدی امور است.
کد خبر: ۴۵۶۳۲۷
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۵ - 14May 2021

انتخابات موجب تقویت نظام و دولت و امنیت کشور خواهد شدبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، آیت‌الله «غلامعلی صفایی بوشهری» امروز در جمع رسانه‌ها اظهار داشت: عید فطر شروع مراقبت از گنج معنویت خویش در مقابل تهاجم گناهان و دوری از خداوند است.

وی گفت: عید فطر روز نیل انسان از صراط صیام به درجات عالیه انسان تراز خداوند رحمان است. عید خدایی شدن در ماه رمضان و آغاز خدایی ماندن در سایر ماه‌های دیگر است.

امام جمعه بوشهر خاطرنشان کرد: اعیاد اسلامی مانند عید فطر، عید قربان دارای ابعاد تربیتی است که موجب ارتقای سطح معرفت و سامان یابی الهی شخصیت انسان می‌شود.

وی با بیان اینکه عید فطر عید بازگشت انسان به محبوبیت الهی و قرار گرفتن در مقام پاکی از گناهان و اوج کسب ثواب بی کران است افزود: عید فطر روز به فطرت دینی خود بازگشتن و با خدای خود عهد عبودیت بستن است.

آیت‌الله صفایی بوشهری با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب تاکید کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی نیاز به تحول خواهی و تحول آفرینی دارد. تحول یعنی ایجاد یک حرکت جهشی و جهادی در همه بخش‌های اداری کشور و بخش‌های حکمرانی و سبک زندگی عمومی و منطق آن تقویت خطوط اصلی انقلاب و حرکت به سوی آرمان‌ها است.

وی با بیان اینکه جوانان راه منحصر به فرد ایجاد تحوّل بوده و افراد کارآز موده و مجرب در کنار آنان موجب تقویت این راه خواهد بود ادامه داد: انتظار ما از تشکل‌های دانشجویی تقویت بنیه دینی و انقلابی و تهذیب نفس است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: انتخابات پرشور و حضور حداکثری و مشارکت بالا موجب تقویت نظام و دولت و امنیت کشور خواهد شد و در مرحله دوم انتخاب فردی شایسته برای تصدی امور است.

وی اظهار داشت: جنایات صهیونیسم جنایتکار و غاصب در فلسطین اشغالی و عملیات تروریستی در افغانستان و کشته و مجروح شدن صدها مسلمان مظلوم را محکوم می‌کنیم.

صفایی بوشهری ادامه داد: بی تردید در این جنایت فاجعه بار آمریکا، کشورهای استعمارگر اروپایی، مجامع حقوق بشری، شورای امنیت و کشورهای مرتجع عربی شریک و در تاریخ منفور بوده و در آینده نزدیک پیامدهای آن را خواهند دید.

وی اظهار داشت: بار دیگر از کادر درمان در تمامی مراکز پزشکی استان در تمامی عرصه‌های درمانی به ویژه بیماری ویروس کرونا تشکر و قدردانی می‌نمایم و همگان را به مراعات دستورالعمل‌های بهداشتی توصیه می‌کنم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها