مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان رضوی:

مدرسه سیدالشهدای افغانستان مرد میدان تربیت می‌کند

حجت‌الاسلام معصومی گفت: مدرسه سیدالشهدای افغانستان پس از حادثه تروریستی مرد میدان تربیت می‌کند.
کد خبر: ۴۵۶۴۰۴
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۲ - 15May 2021

مدرسه سیدالشهدای افغانستان مرد میدان تربیت می‌کندبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام حسین معصومی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان رضوی به نشانه همدردی با خانواده شهدای عملیات تروریستی مدرسه سیدالشهدای افغانستان، با خانواده شهدای دانش‌آموز دفاع مقدس «جواد و محمود سهمی» و خانواده شهدای مدافع حرم لشکر فاطمیون «حمیداله حسینی» و «محمد بخشی» در مشهد مقدس دیدار کرد و ضمن ابراز همدردی با مردم شریف افغانستان اظهار داشت: قطعا پشت این مسئله دست‌هایی است که نمی‌خواهند مردم مظلوم افغانستان در آرامش و امنیت به سر ببرند و تاریخ نشان داده آمریکا هر جا باشد ناامنی، تجاوز و غارت ایجاد می‌کند.

وی ضمن ادای احترام به مقام شهدای افغانستانی تاکید کرد: قطعا دانش‌ آموزانی که نظاره‌گر این حادثه بودند، تصمیم‌های بزرگ برای دفاع از امنیت کشورشان خواهند گرفت و در آینده مرد میدان خواهند بود و دست متجاوزان را کوتاه خواهند کرد. به شهادت رساندن دختران و پسران کودک افغانستانی آن هم در ماه رمضان، نمی‌تواند آنان را از آرمان اصلی‌شان دور کند؛ بلکه عزم و اراده مردم افغانستان در اتحاد و همدلی بیش از پیش خواهد بود.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد خراسان رضوی خاطرنشان کرد: تاریخ نشان داده است، مردم با غیرت افغانستان هر جا نیاز باشد از اسلام دفاع خواهند کرد و مرز‌های جغرافیایی برای آنان اعتباری ندارد.

حجت‌الاسلام معصومی با بیان اینکه پرونده ۶۷۷ ایثارگر در بنیاد خراسان رضوی سند همدلی دو ملت ایران و افغانستان است، افزود: پرونده ۲۷۰ شهید، ۴۰۳ جانباز و چهار آزاده نشان می‌دهد، مردم دو کشور همسایه در صحنه‌های دفاع از اسلام و در راه مکتب اهل بیت (ع) جانفدایی می‌کنند و دوشادوش یکدیگر هستند. مردم مسلمان کشور‌های افغانستان، پاکستان، ایران، عراق، لبنان و سوریه باید بیش از پیش با یکدیگر متحد شوند و دست متجاوزان را از ممالک اسلامی کوتاه کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان رضوی در دیدار با خانواده شهدای مدافع حرم با فرزندان دانش آموز این دو شهید والامقام دیدار کرد و یاد شهدای دانش آموز مدرسه سیدالشهدای افغانستان را گرامی داشت.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار