با صدور پیامی؛

امیر «میرزایی» درگذشت والده امام جمعه تبریز را تسلیت گفت

ارشد نظامی آجا در استان‌های آذربایجان شرقی و اردبیل، با صدور پیامی درگذشت والده نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز را تسلیت گفت.
کد خبر: ۴۵۶۴۳۷
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۰ - 15May 2021

امیر «میرزایی» درگذشت والده امام جمعه تبریز را تسلیت گفتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تبریز، امیر سرتیپ دوم ستاد «عیسی میرزایی» فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۱ حمزه سیدالشهداء نزاجا و ارشد نظامی آجا در استان‌های آذربایجان شرقی و اردبیل، با صدور پیامی، درگذشت والده حجت‌الاسلام «سید محمدعلی آل‌هاشم» نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز را تسلیت گفت.

متن پیام امیر میرزایی بدین شرح است:

انالله و انا الیه راجعون
حضرت آیت الله سید محمد علی آل هاشم
نماینده محترم ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز

خبر رحلت والده مکرمه حضرتعالی موجب تأسف و تألم خاطر کارکنان ارتش به‌خصوص مجموعه یگان‌های ارتش مستقر در آذربایجان گردید.

مردم آذربایجان به‌وجود چنین بانوی معنوی و ام‌السیدین که عمر بابرکت خویش را در جهت تربیت فرزندان صالح نموده، می‌بالد؛ چراکه خدمات ارزشمند این بیت مکرم به منطقه آذربایجان از قبل انقلاب تاکنون ملموس بوده و در خاطر این خطه از سرزمین مردمان غیور برای همیشه دوران ثبت شده و قدردان زحمات خاندان معظم «آل هاشم» خواهند بود.

این ضایعه را از طرف کارکنان ارتش یگان‌های آذربایجان به حضرتعالی و بیت معظم تسلیت عرض نموده، از درگاه ایزد منان برای آن بانوی مومنه علو درجات، رحمت واسعه الهی، همنشینی با حضرت زهرا (س) و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسألت می‌نمایم.

سرتیپ دوم ستاد عیسی میرزایی
ارشد نظامی آجا در استان‌های آذربایجان شرقی و اردبیل

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها