حضور حداکثری، اقتدار ملی/

درس‌ها و عبرت‌های انتخابات ریاست جمهوری در «مردان جمهور»

انتشارات قدر ولایت در آستانه انتخابات ریاست جمهوری، «مردان جمهور» را بازنشر کرد.
کد خبر: ۴۵۶۴۵۴
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۵ - 15May 2021

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، انتشارات قدر ولایت در آستانه انتخابات ریاست جمهوری، «مردان جمهور» را بازنشر کرد.

هدف از ارائه این مجموعه، ضمن آشنا کردن مردم، به‌ویژه نسل جوان با روند انتخابات ریاست جمهوری در 10 دوره اول تا دهم، فراهم آوردن امکان تحلیل محتوای انتخابات و نتایج آن است تا درس‌ها و عبرت‌های لازم برای انتخابات سیزدهم گرفته شود؛ اینکه در کجاها، معیارها درست تشخیص داده شده و کامیابی نصیب ملت شده است، یا اینکه در کجاها، ناکامی به وجود آمده است و چرا.

این مجموعه در تلاش است تا چکیده‌ای از 10 دوره انتخابات ریاست جمهوری برگزار شده در تاریخ جمهوری اسلامی ایران را ارائه دهد به همین منظور، ابتدا شرایط و اوضاع سیاسی کشور پیش از برگزاری انتخابات و نامزدهای انتخاباتی و چگونگی حمایت احزاب و تشکل‌های سیاسی از آنان مطرح می‌شود.

سپس، رهنمودهای حضرت امام خمینی و حضرت امام خامنه‌ای در دوره‌های مختلف در خصوص دعوت به شرکت در انتخابات و لزوم توجه و اهمیت به این مسئله و معیارها و شاخص‌های انتخاب اصلح در اختیار خوانندگان قرار می‌گیرد.

درس‌ها و عبرت‌های انتخابات ریاست جمهوری در «مردان جمهور»

یادآوری این نکات، برای فعال شدن حافظه تاریخی ملت و آشنایی جوانان و رأی‌اولی‌ها و معیارهای راستی‌آزمایی برای تشکیل دولتی باکفایت و مدیر، با ایمان، عدالت‌خواه، ضد فساد، انقلابی و کارآمد و معتقد به مردم، بسیار ضروری است.

این کتاب را مؤسسه فرهنگی هنری قدر ولایت در چاپ مجدد در قطع رقعی، 328 صفحه، قیمت 40 هزار تومان و تخفیف 30 درصدی در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است. علاقه‌مندان می‌توانند برای سفارش و ارسال رایگان پستی با شماره‌های 66411151 و 09352300564 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار