رئیس اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات بنیاد شهید البرز:

خانواده‌ شهدا و ایثارگران نقش مهمی در هویت بخشی به جامعه دارند

«قلی‌پور» گفت: خانواده‌ معظم شهدا و ایثارگران نقش مهمی در هویت بخشی به جامعه دارند که باید از این فرصت برای سالم‌سازی جامعه استفاده کنیم.
کد خبر: ۴۵۶۴۹۳
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۴ - 15May 2021

خانواده‌های شهدا و ایثارگران نقش مهمی در هویت بخشی به جامعه دارندبه گزارش دفاع‌پرس از کرج، «حسین قلی پور» رئیس اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در دیدار با کارکنان بنیاد شهرستان فردیس اظهار داشت: خدمت به خانواده‌ معظم شهدا و ایثارگران بسیار ارزشمند و بنا به فرمایش امام راحل (ره) خدمت به نبی اکرم (ص) است که کارکنان بنیاد باید با تمام توان در جهت رفاه و آسایش آن‌ها تلاش کنند.

وی تکریم و قدرشناسی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران را فضیلتی بزرگ و ارزشمند دانست و افزود: خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران نقش مهمی در هویت بخشی به جامعه دارند که باید از این فرصت برای سالم‌سازی جامعه استفاده کنیم.

در جریان این دیدار، از واحدهای مختلف بنیاد شهید و امور ایثارگران فردیس بازدید به عمل آمد و به سؤالات کارکنان در خصوص بهبود روند خدمات‌رسانی به جامعه ایثارگری شهرستان پاسخ‌های لازم داده شد.

دیدار با مادر شهید «مرتضی آژیده» ساکن روستای فرخ‌آباد زیبادشت و رفع مشکلات مسکن وی از دیگر برنامه‌های این بازدید ادواری بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار