حضور حداکثری، اقتدار ملی/ فرمانده سپاه روح‌الله:

انتخابات تضمین‌کننده اقتدار و پیشرفت کشور است

سردار «کریمی» گفت: برگزاری یک انتخابات پرشور همراه با مشارکت گسترده و آگاهانه مردم یک ضرورت است؛ چراکه انتخابات تضمین‌کننده اقتدار و پیشرفت کشور در همه ابعاد هست.
کد خبر: ۴۵۶۵۲۱
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۱ - 15May 2021

انتخابات تضمین‌کننده اقتدار و پیشرفت کشور در همه ابعاد است

به گزارش دفاع‌پرس از اراک، سردار سرتیپ دوم پاسدار «محسن کریمی» فرمانده سپاه روح‌الله ظهر امروز (شنبه) در نشست فرماندهان ارشد نیروهای مسلح استان مرکزی با موضوع ستاد گرامیداشت مناسبت‌های دفاع مقدس و مقاومت اظهار داشت: این ایام یادآور عملیات بزرگ بیت‌المقدس است که از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است؛ چراکه این عملیات علاوه بر اینکه توانست آینده‌ای روشن برای انقلاب اسلامی ترسیم کند، جایگاه ایران اسلامی در عرصه بین‌الملل را ارتقاء داد.

وی گفت: آزادی خرمشهر عزیز و پیروزی رزمندگان در عملیات بیت‌المقدس بار دیگر نشان داد موفقیت تنها با اراده و تکیه بر قدرت خداوند امکان پذیر است و امروز برای آزادی خرمشهرهای دیگر، باید همواره این نکته برای ما قابل اهمیت باشد.

وی ادامه داد: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سال جاری ستاد گرامیداشت مناسبت های دفاع مقدس و مقاومت استان مرکزی تشکیل شده که نیاز است نیروهای مسلح با هم‌افزایی و مشارکت همه‌جانبه، همچون سال‌های گذشته برنامه‌ها را اجرایی کنند.

فرمانده سپاه روح‌الله بیان کرد: حساسیت و تلاش‌های نیروهای مسلح استان در همه رده‌ها و یگان‌ها در امر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت قابل تقدیر است و خوشبختانه تجربه بسیار موفقی در سال‌های گذشته برای اجرای برنامه‌های مشارکتی در اختیار داریم.

کریمی افزود: امروز هم‌افزایی و وحدت خوبی در میان نیروهای مسلح استان وجود دارد که به برکت شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت به وجود آمده و باید از این وحدت و هم‌افزایی در راستای اجرای برنامه‌های دفاع مقدس به‌خوبی استفاده کرد.

وی گفت: در سال جاری برای ۱۰ هفته که مناسبت‌های مهم در آنها وجود دارد، برنامه‌ریزی‌ شده تا با مشارکت و هم‌افزایی و استفاده از همه ظرفیت‌ها بتوان در راستای گرامیداشت مناسبت‌ها گام‌های بلندی برداشت.

فرمانده سپاه روح‌الله بیان کرد: آن چیزی که در برنامه‌های ستاد گرامیداشت دفاع مقدس و مقاومت استان باید روی آن برنامه‌ریزی ویژه‌ای داشت، استفاده از ظرفیت فضای مجازی است.

وی ادامه داد: کار در فضای مجازی علاوه بر اهمیت آن از حساسیت‌های ویژه‌ای برخوردار است و باید شاخصه‌های قابل قبولی داشته باشد که این مسئله نیازمند تشکیل یک کارگروه ویژه تولید محتواست.

کریمی بیان کرد: اگر بتوان از ظرفیت‌های مردمی در فضای مجازی استفاده کرد و تولیدات محتوایی برای گرامیداشت مناسبت‌های دفاع مقدس و مقاومت انجام شوند، قطعاً شاهد اثرگذاری مطلوبی خواهیم بود.

فرمانده سپاه روح‌الله یادآور شد: دانشنامه دفاع مقدس استان در راستای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری در حوزه دفاع مقدس و یک کار علمی در راستای تبیین عملکرد هشت ساله استان در دفاع مقدس بوده و از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی گفت: برگزاری یک انتخابات پرشور همراه با مشارکت گسترده و آگاهانه مردم در خردادماه سال جاری یک ضرورت است؛ چراکه انتخابات تضمین‌کننده اقتدار و پیشرفت کشور در همه ابعاد است.

کریمی در ادامه عنوان کرد: خوشبختانه امروز موزه دفاع مقدس استان مرکزی یک ظرفیت فرهنگی در اختیار گذاشته که اقشار و آحاد مردم می‌توانند از این ظرفیت برای ارتقای سطح معنویت بهره‌برداری کنند.

وی ادامه داد: بازدید هدفمند از موزه دفاع مقدس، اماکن و محل‌هایی از استان که در مقطع دفاع مقدس نقش مهمی داشتند و در گذشته تحت عنوان اردوهای شهید ایزدپناه انجام می‌شده، برای جوانان یک ضرورت مهم است و ادامه این کار قطعاً آثار و برکات فراوانی خواهد داشت.

فرمانده سپاه روح‌الله بیان کرد: همچنین اردوهای هفت‌اقلیم که یکی از دستاوردهای مهم کنگره شهدای استان است، می‌تواند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و به شکل محدود انجام شود و باید هر اداره و دستگاهی، ظرفیتی برای بهره‌برداری از این اردوها مشخص کند.

وی خاطرنشان کرد: بیش از چهار سال از زمان برگزاری اردوهای هفت‌اقلیم می‌گذارد و روز به روز به اهمیت برگزاری این اردوها افزوده می شود؛ چراکه شرکت‌کنندگان علاوه بر آشنایی با مسائل تئوری و نظری از تاریخ انقلاب و سیره حضرت امام (ره) بهره‌مند خواهند شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار