بامداد امروز انجام شد؛

عملیات ضد تروریستی ارتش عراق در حومه بغداد/ چند تکفیری بازداشت شدند

نیروهای ارتش عراق بامداد امروز طی عملیاتی در حومه پایتخت این کشور توانستند شماری از عناصر تکفیری را شناسایی و بازداشت کنند.
کد خبر: ۴۵۶۵۷۶
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۳ - 16May 2021

عملیات ضد تروریستی ارتش عراق در حومه بغداد/ چند تکفیری بازداشت شدندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از فرات‌نیوز، سلسله عملیات‌های ضد تروریستی ارتش عراق علیه بقایای عناصر تکفیری داعش در نقاط مختلف این کشور همچنان ادامه دارد.

بر اساس این گزارش، نیرو‌های عراقی مواضع بقایای تکفیری‌ها در حومه بغداد، پایتخت این کشور را هدف قرار دادند. به دنبال این عملیات، تعدادی از مواضع تکفیری‌ها منهدم شد.

نیرو‌های عراقی در جریان عملیات مذکور موفق شدند شماری از عناصر تکفیری داعش را شناسایی و آن‌ها را بازداشت کنند. پیشتر نیز ارتش عراق تعدادی از تکفیری‌ها را در بغداد دستگیر کرده بود.

این درحالی است که بامداد امروز نیز نیرو‌های امنیتی عراق از خنثی‌سازی یک عملیات تروریستی در استان دیالی خبر دادند. یک ترویست داعشی قصد داشت با وارد کردن موتورسیکلت بمب‌گذاری شده به استان دیالی و مستقر کردن آن در یکی از خیابان‌های «بعقوبه» غیرنظامیان را هدف قرار دهد.

افزون بر این، طی هفته‌های گذشته نیز نیرو‌های عراقی موفق شدند تعدادی از تونل‌های متعلق به تروریست‌های تکفیری داعش را کشف و آن‌ها را تخریب کنند.

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار