حضور حداکثری، اقتدار ملی/ مدیر سیاسی دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ انصارالحسین (ع):

مشارکت حداکثری در انتخابات، کشور را به ساحل نجات از مشکلات می‌رساند

‌ «محرمی» گفت: مشارکت قابل قبول و انتخاب اصلح در انتخابات ۱۴۰۰، کشور را به ساحل نجات از مشکلات خواهد رساند.
کد خبر: ۴۵۶۶۲۰
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۷ - 16May 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، سرگرد پاسدار «مسلم محرمی» مدیر سیاسی دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ انصارالحسین (ع) امروز در نشست سیاسی کارکنان تیپ انصارالحسین (ع) همدان در جوار مزار مطهر شهدای گمنام اظهار داشت: سواد رسانه و ایجاد آگاهی سیاسی در مردم به انتخاب هوشمندانه کمک می‌کند و تحقق مشارکت و جذب حداکثری در انتخابات ۱۴۰۰ اولویت نظام اسلامی است.

این مسئول عنوان کرد: جریان انقلابی در عمل گاهی بر خلاف این رویکرد رفتار می‌کند که لازم است این رویه اصلاح شود.

مدیر سیاسی نمایندگی ولی فقیه در تیپ انصارالحسین (ع) همدان تلاش برای حضور حداکثری مردم در انتخابات را مهمترین تکلیف جریان انقلاب خواند و افزود: فشارهای بی‌سابقه دشمن همراه با بی‌مدیریتی بی‌سابقه در سال‌های اخیر باعث دلزدگی بخشی از مردم و فاصله‌گیری آنها از نظام شده که باید با ایجاد انگیزه و امید، انتخاباتی پرشور و سازنده در کشور رقم زد.

وی با جریان‌شناسی انتخابات گفت: جریان غیر انقلابی ممکن است با موج‌سواری بر یک موضوع هیجانی افکار عمومی را به سمت جریان غرب‌گرایی سوق دهد.

محرمی با مفید و منطقی دانستن مصوبه شورای نگهبان مبنی بر محدودیت ثبت‌نام‌کنندگان در انتخابات بیان داشت: شرایط مطرح شده کاملا متعارف و منطقی بوده و کسانی با این مصوبه مخالفت می‌کنند که در دوره‌های گذشته نظام اسلامی را به خاطر حاشیه‌های ثبت‌نام نامحدود داوطلبان به سخره می‌گرفتند.

این مسئول تصریح کرد: هجمه به شورای نگهبان، خط اصلی و همیشگی جریان غیرانقلابی همسو با ضد انقلاب و دشمنان نظام اسلامی است و این نهاد نباید تسلیم زیاده‌خواهی و غوغاسالاری جریانات سیاسی شود.

وی تأکید کرد: مشارکت قابل قبول و انتخاب اصلح، کشور را به ساحل نجات از مشکلات خواهد رساند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها