در تماس تلفنی با زیاد نخاله صورت گرفت؛

قدردانی سردار قاآنی از مقاومت و پایداری ملت فلسطین

فرمانده نیروی قدس سپاه از مقاومت و پایداری ملت فلسطین در دفاع از سرزمین، مقدسات و حقوقش قدردانی کرد.
کد خبر: ۴۵۶۶۲۳
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۱ - 16May 2021

قدردانی سردار قاآنی از مقاومت و پایداری ملت فلسطین در دفاع از سرزمین، مقدسات و حقوقش قدردانی کرد.به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «اسماعیل قاآنی» فرمانده نیروی قدس سپاه در تماس تلفنی با «زیاد نخاله» دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین، بر حمایت جمهوری اسلامی ایران از حق ملت فلسطین در مقابله با جنایت‌های صهیونیست‌ها تأکید و از مقاومت و پایداری ملت فلسطین در دفاع از سرزمین، مقدسات و حقوق خویش قدردانی کرد. 

وی همچنین از عملکرد و توانمندی‌های مقاومت در حمایت و دفاع از ملت فلسطین تمجید و قدردانی و رفتار مغایر با عرف و قوانین بین‌الملل رژیم صهیونیستی با مردم فلسطین را محکوم کرد.

در این تماس تلفنی، زیاد نخاله با تأکید بر مقاومت و پایداری مردم فلسطین و اصرار این ملت بر دفاع از مقدسات خود با تمامی قدرت و عزم و اراده گفت: مقاومت در غزه با درخواست مردم عزیزمان در قدس و ملت‌مان در داخل و خارج وارد این نبرد شد و ملت ما تا زمانی که هتک حرمت صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی و تلاش صهیونیست‌ها برای اشغال محله‌های شیخ جراح و البستان در قدس متوقف نشود، اجازه نخواهند داد که این نبرد متوقف شود.

در این تماس، دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین از مواضع رهبر معظم انقلاب اسلامی، دولت و مردم ایران در حمایت از ملت فلسطین با تمامی ابزار‌ها و راه‌ها، تمجید و تشکر کرد.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها