حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

حاج قاسم هم مَرد میدان و هم دیپلماتی انقلابی بود

نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه حاج قاسم هم مرد میدان و هم دیپلماتی انقلابی بود، گفت: شهید سلیمانی توانست بزرگترین توطئه استکبار طی سال‌های اخیر را خنثی کند.
کد خبر: ۴۵۶۶۵۶
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۱:۵۷ - 17May 2021

حاج قاسم سلیمانی توانست بزرگترین برنامه استکبار را از بین ببرد/او هم مرد دیپلماسی هم مرد میدان بودحجت‌الاسلام «عبدالله حاجی‌صادقی» نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، درباره تأثیر اقدامات شهید سلیمانی بر تقویت محور مقاومت اظهار داشت: حاج قاسم یک شخصیت جامع‌الشرایط بود که به دنبال شهرت نبود و به دلیل اخلاصی که داشت، خداوند به او عزت داد.

وی گفت: شهید سلیمانی برای دستیابی به هدف والایش هم در «میدان» حضور داشت و هم مرد عرصه دیپلماسی بود.

نماینده ولی فقیه در سپاه با تاکید بر اینکه حاج قاسم در همه میادین حضور داشت، افزود: شهید سلیمانی از تمامی ویژگی‌های لازم برای مدیریت و فرماندهی برخوردار بود و توانست بزرگترین توطئه استکبار طی سال‌های اخیر را خنثی کند.

وی با اشاره به برنامه‌های خصمانه استکبار جهانی از جمله تشکیل گروه‌های تروریستی برای مقابله با ایران و اسلام تأکید کرد: حاج قاسم انقلاب اسلامی را از بزرگترین خطرات نجات داد و با قدرت مقابل دشمنان ایستاد.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی خاطرنشان کرد: حاج قاسم شاگرد مکتب امام (ره) و رهبری بود. او یک دیپلمات انقلابی و شخصیتی چندوجهی بود و علت محبوبیتش این بود که جهادی و انقلابی عمل کرد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار