فتح خرمشهر،‌فتح خون/ مدیرکل بنیاد شهید کرمانشاه:

فتح خرمشهر غیرت و اتحاد ایرانی را متجلی کرد

حجت‌الاسلام «هادی عسگری» گفت: فتح خرمشهر غیرت و اتحاد ایرانی را متجلی کرد و الطاف بی‌کران خداوندی را به رخ جهانیان کشید.
کد خبر: ۴۵۶۷۰۵
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۰ - 16May 2021

فتح خرمشهر غیرت، همیت، اتحاد ایرانی را متجلی کردبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام «هادی عسگری» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه امروز در جلسه کمیته ایثارگران سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر که به منظور برنامه‌ریزی در جهت بزرگداشت هر چه بهتر برگزار شدن برنامه‌های «روز مقاومت، ایثار و پیروزی» برگزار شد اظهار داشت: عملیات بیت المقدس، نقطه عطفی در پیروزی‌های سپاه اسلام و سرآغاز شکست‌های پی‌درپی سپاه کفر بود. این عملیات بزرگ حقیقتاً تمامی معادلات سیاسی و نظامی اردوگاه شرق و غرب را به هم ریخت.

عسگری ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره تمامی شهدای راه عشق و فضیلت به ویژه شهدای فتح غرورآفرین خرمشهر، این عملیات را نقطه عطفی در پیروزی‌های سپاه اسلام و سرآغاز شکست‌های پی در پی سپاه کفر عنوان کرد و افزود: این عملیات بزرگ حقیقتاً تمامی معادلات سیاسی و نظامی اردوگاه شرق و غرب را به هم ریخت.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه افزود: فتح خرمشهر غیرت و اتحاد ایرانی را متجلی کرد و الطاف بی کران خداوندی را به رخ جهانیان کشید.

وی سوم خرداد را فرصتی برای تجلیل و تکریم شهدا، جانبازان، رزمندگان و پیشکسوتان جهاد و شهادت در دفاع مقدس بویژه عملیات ظفرمند خرمشهر عنوان کرد و گفت: به همین مناسبت بنیاد شهید و امور ایثارگران امسال نیز همچون سنوات گذشته برنامه‌های متعددی را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در دست اقدام دارد که از جمله آن برگزاری کنگره ملی تجلیل از جانبازان این عملیات بزرگ است که در سوم خرداد و به طور همزمان در سراسر کشور از طریق فضای مجازی برگزار می‌شود.

عسگری در پایان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی فاتحان بزرگ عملیات فتح خرمشهر بویژه سردار دلها «قاسم سلیمانی» بر پاسداشت حماسه آفرینی‌های شهدا، جانبازان و تمامی ایثارگران دوران دفاع مقدس تأکید کرد.

در این نشست که اعضا و نمایندگان ایثارگران دستگاه‌های مرتبط حضور داشتند، برنامه و اقدامات فرهنگی مورد بحث و بررسی اعضای شرکت کننده قرار گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار