حضور حداکثری، اقتدار ملی/ استاندار بوشهر:

حضور باشکوه در انتخابات تضمین کننده اقتدار کشور است

«گراوند» گفت: حضور باشکوه در انتخابات تضمین کننده اقتدار، عزت و توانمندی کشور است و سبب ناکامی دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی و نقش بر آب شدن برنامه‌های آنان می‌شود.
کد خبر: ۴۵۶۷۳۴
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۸ - 16May 2021

حضور باشکوه در انتخابات تضمین کننده اقتدار و توانمندی کشور استبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «عبدالکریم گراوند» امروز در مراسم رونمایی از برنامه‌ه رسانه‌ای ویژه انتخابات در بوشهر اظهار داشت: در آستانه برگزاری یک انتخابات مهم قرار داریم و همه باید تلاش کنیم تا زمینه مشارکت حداکثری در این انتخابات فراهم شود.

وی با اشاره به نقش رسانه‌ها و خصوصاً صدا و سیما در عرصه انتخابات گفت: انتخابات از رویدادهای مهم کشور است که همه آحاد جامعه باید نقش خود را در سرنوشت کشور نشان دهند.

استاندار بوشهر یکی از برکات نظام اسلامی را حضور مردم در ساختار اداره جامعه و مشارکت در تصمیم‌گیری دانست و افزود: اخلاق باید در رأس همه امور باشد و رقابت سیاسی نباید ما را از اخلاق سیاسی و دینی دور کند.

وی با اشاره به تلاش دشمنان برای ایجاد حس ناامیدی در کشور و کاهش میزان حضور مردم در صحنه‌ها تصریح کرد: ترویج فرهنگ امیدآفرینی در جامعه رسالت رسانه ملی و استانی و همه اصحاب رسانه است.

گراوند از امیدآفرینی به عنوان یکی از سرمایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی یاد کرد و افزود: دشمنان با بیان مشکلات و گرفتاری‌های اقتصادی تلاش دارند تا زمینه حضور کم‌رنگ مردم در انتخابات را فراهم کنند.

وی بر لزوم بیان مشکلات قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و خدمات ارائه شده در ۴۲ سال پیروزی انقلاب تاکید کرد و ادامه داد: باید خدمات پس از انقلاب اسلامی بازگو شده و با رژیم گذشته مقایسه شود.

استاندار بوشهر با بیان اینکه همه باید تلاش کنند انتخابات با شکوه، پرشور، با امنیت کامل برگزار شود گفت: قانون اساسی بر اراده مردم برای تصمیم‌گیری و انتخاب مسئولان در حوزه‌های گوناگون برای اداره جامعه تأکید کرده است که یکی از این عرصه‌ها شوراهای اسلامی شهر و روستا است.

وی با تاکید بر اینکه گروه‌های سیاسی باید با اخلاق دینی و انقلابی در این عرصه مهم سیاسی اجتماعی حضور یابند افزود: در انتخابات ریاست جمهوری، یک نفر حائز رتبه برتر و انتخاب می‌شود و شخص انتخاب شده باید مورد پذیرش و احترام همه تفکر و گروه‌های سیاسی قرار بگیرد.

گراوند اضافه کرد: مردم استان بوشهر همیشه پای نظام بوده‌اند و به طور حتم در انتخابات ۲۸ خرداد سربلند خواهیم بود و برگ زرین دیگری بر دفتر افتخارات مردم این استان افزوده می‌شود. 

وی، ۲۸ خرداد روز خلق حماسه ملت ایران برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا دانست و تصریح کرد: حضور باشکوه در انتخابات تضمین کننده اقتدار، عزت و توانمندی کشور است و سبب ناکامی دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی و نقش بر آب شدن برنامه‌های آنان می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار