مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان شرقی عنوان کرد؛

تأثیر بی‌بدیل روابط عمومی‌ها در تعالی، رشد و پیشرفت دستگاه‌ها

سردار «عباسقلی‌زاده» در پیامی اعلام کرد: امروزه تأثیر بی‌بدیل روابط عمومی‌ها در تعالی، رشد و پیشرفت دستگاه‌ها بر کسی پوشیده نیست و روابط عمومی برانگیخته از هنر، تجربه، تقوا و علم، بهترین یاری‌گر و موتور پیشران مجموعه‌ها در عرصه‌های مختلف است.
کد خبر: ۴۵۶۸۰۷
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۴ - 17May 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تبریز، سردار سرتیپ دوم پاسدار «اصغر عباسقلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی با صدور پیامی، فرارسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت.

متن پیام سردار «عباسقلی‌زاده» بدین شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم
 
امروزه تأثیر بی‌بدیل روابط عمومی‌ها در تعالی، رشد و پیشرفت دستگاه‌ها بر کسی پوشیده نیست و  روابط عمومی برانگیخته از هنر، تجربه، تقوا و علم، بهترین یاری‌گر و موتور پیشران مجموعه‌ها در عرصه‌های مختلف است.
 
روابط عمومی‌ است که برای تسهیل ارتباط میان سازمان‌ها با ذی‌نفعان و مخاطبان و برای تاثیرگذاری و تاثیرپذیری افکار عمومی ایجاد شده و با حفظ ارتباط دو سویه و جلب اعتماد و مشارکت مردم با دستگاه‌ها برای کمک به اهداف، نگرش‌ها و درک متقابل برای پویایی و رشد سازمان‌ها فعالیت می‌کند.
 
27 اردیبهشت، روز ارتباطات و روابط عمومی بهانه خوبی است تا یادی کنیم از تلاشگران عرصه ارتباطات؛ این مجموعه پرتلاطم و پرمشغله که در کنار تمام مشکلات ریز و درشت با سعه صدر و خالصانه و صادقانه گوش شنوای درد و دل‌های مردم می‌شوند و به فرموده مقام عظمای ولایت، بلندگوهای مردم نسبت به خود را همواره باز نگه داشته‌اند تا بین مردم این ولی نعمتان حقیقی و نظام جمهوی اسلامی شکاف ایجاد نشود.
 
اینجانب ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره امام راحل، شهدای والامقام خاصه شهدای عزیز رسانه و «مجید جباری شهیر» و نیز زنده یاد حاج «رضا رضوانی»، فرارسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی را خدمت مدیران و کارکنان پرتلاش روابط عمومی سازمان‌ها، ادارات و نهادهای مختلف استان آذربایجان شرقی تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدوارم با بهره‌گیری از آرمان‌های والای رهبر فقید انقلاب اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره) و شهدای عظیم‌الشان مکتب جهاد و شهادت و رهنمودها و منویات مقام عظمای ولایت، حضرت امام خامنه‌ای عزیز همواره موفق و موید باشید.
 
سرتیپ دوم پاسدار اصغر عباسقلی‌زاده
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی»

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار