فرمانده سپاه امام علی(ع) شهرستان تاکستان خبر داد؛

توزیع بیش از ۴۶ هزار بسته معیشتی در شهرستان تاکستان

سرهنگ «حسینی» گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا کنون بیش از ۴۶ هزار بسته معیشتی توسط حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج بین جامعه هدف در شهرستان تاکستان توزیع شده است.
کد خبر: ۴۵۶۸۶۹
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۹ - 17May 2021

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، سرهنگ «سید مهدی حسینی» فرمانده سپاه امام علی (ع) شهرستان تاکستان با اشاره به اجرای رزمایش کمک مومنانه اظهار داشت: در لبیک به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در راستای کمک مومنانه و دست گیری از محرومان و آسیب دیدگان از بیماری کرونا، سپاه شهرستان تاکستان اقدامات گسترده ای در بحث کمک مومنانه، عرضه بسته‌های معیشتی و اهدا جهیزیه، طرح شهید سلیمانی و دیگر اقدامات در ایام کرونا اجرا کرده است.

وی تصریح کرد: در همین راستا چهاردهمین مرحله از نهضت رزمایش کمک مومنانه در شهرستان تاکستان برگزار شد.

فرمانده سپاه امام علی(ع) شهرستان تاکستان ابراز داشت: در این مرحله از رزمایش ۲ هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی بین خانواده‌های آسیب دیده از بیماری کرونا توزیع شد.

حسینی با اشاره به اجرای رزمایش کمک مومنانه در سطح شهرستان تاکستان عنوان کرد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا کنون بیش از ۴۶ هزار بسته معیشتی توسط حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج بین جامعه هدف توزیع شده است.

این مسئول خاطر‌نشان کرد: اقدامات سپاه شهرستان تاکستان در راستای محرومیت‌زدایی و کمک به آسیب دیدگان کرونایی، همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها