امام جمعه موقت اراک:

افزایش توان جبهه مقاومت موجب دلگرمی ملت‌های مسلمان و منطقه است

حجت‌الاسلام عبداللهی گفت: امروز افزایش توان جبهه مقاومت موجب دلگرمی ملت‌های مسلمان و منطقه شده و این قطعا بشارت‌دهنده آینده‌ای روشن و درخشان برای امت اسلام است.
کد خبر: ۴۵۶۹۰۵
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۹ - 17May 2021

افزایش توان جبهه مقاومت موجب دلگرمی ملت های مسلمان و منطقه است

به گزارش دفاع‌پرس از اراک، حجت الاسلام «قاسم عبدالهي» امام جمعه موقت اراک امروز (دوشنبه) در آیین تجمع اعتراضی طلاب و روحانیون استان مرکزی در محکومیت حملات تروریستی رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین و افغانستان اظهار داشت: امروز به برکت تفکر حضرت امام (ره) و انقلاب اسلامی موازنه قوا به سمت ملت قهرمان و مظلوم فلسطین است و دشمنان مسلمانان روز به روز ضعیف تر از گذشته و به فضل الهی نابودی آنها و بیرون شدن آنها از منطقه اسلامی در آینده ای نزدیک رقم خواهد خورد.

وی افزود: امروز هر جنایتی که در دنیا اتفاق می افتد یک طرف عامل آن رژیم منحوس صهیونیستی است و این رژیم منحوس با دولت ها و کشورهایی هم که دوست هستند این رفتار خائنانه دارند و نمونه آن آمریکا است که جنایت های رژیم منحوس صهیونیستی در درون خود آمریکا هم مشهود است.

امام جمعه موقت اراک گفت: امروز حاکمیت آمریکا از آن رژیم صهیونیستی است و علیرغم توطئه ها و جنایات های فراوان این رژیم در خود آمریکا باز هم شاهد حمایت های دولت مردان و حاکمیت آمریکا از این رژیم  هستیم.

وی ادامه داد: جنایت ها و جرم هایی که رژیم صهیونیستی علیه ملت ها و مسلمانان در طول این سال ها انجام داده جزء وحشی ترین و بی سابقه ترین جنایت ها در طول تاریخ است و حتی این مسئله بارها توسط جهان عرب تکرار شده است.

عبداللهی بیان کرد: کودک کشی و وحشی گری رژیم صهیونیستی علیه نسل های جدید و آموختن آموزه های انحرافی به ملت خودشان برای جنایت علیه نسل جدید سابقه ای دیرینه دارد و جنایت های این رژیم شرم آور و وقاهت آور است.

وی با بیان اینکه امروز دین اسلام و مکتب حضرت امام(ره) به ما می آموزد به یاری انسان های که مورد ظلم واقع شده اند بشتابیم،گفت: حمایت از ملت مظلوم فلسطین امروز یک ضرورت مهم است که همه ملت های مسلمان باید به آن توجه داشته باشند.

امام جمعه موقت اراک افزود: مقاومت ملت مظلوم فلسطین و جهاد اسلامی در تاریخ ماندگار خواهد شد و ملت غیور ایران همچون گذشته در کنار فلسطینیان باقی خواهد ماند چراکه حمایت از ملت های مظلوم مبتنی بر دین خداوند و سنت پیامبر اسلام است و امروز محکوم کردن حوادث اخیر در مسجدالاقصی یک وظیفه همگانی است.

وی بیان کرد: بیداری و هوشیاری ملت فلسطین در برابر جنایت های ظالمانه صهیونیستها قابل تقدیر است و این ملت قهرمان باید روز به روز خود را قوی کنند و این مسیر را با قدرت ادامه بدهند.

عبداللهی با اشاره به اینکه امروز افزایش توان جبهه مقاومت موجب دلگرمی ملت های مسلمان و منطقه شده،گفت:این قطعا بشارت دهنده آینده ای روشن و درخشان برای امت اسلام است.

وی خاطر نشان کرد: انتخابات خرداد ماه یک رزمایش سیاسی است که اقتدار و عزت ملت ایران را به رخ می کشاند و به فضل الهی ملت ایران با حضور حماسه ساز و آگاهانه خود در این رزمایش بار دیگر برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت می رسانند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار