فتح خرمشهر، فتح خون/ معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان:

ظرفیت‌های فراوانی برای نگارش خاطرات رزمندگان لرستانی وجود دارد

ثمینی گفت: لرستان استانی است که هم دلاور خیز بوده و هم فرماندهان شجاعی داشته است و ظرفیت‌های فراوانی برای نگارش خاطرات دوران دفاع مقدس دارد.
کد خبر: ۴۵۶۹۲۱
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۲ - 17May 2021

ظرفیت‌های فراوانی برای نگارش خاطرات  رزمندگان لرستانی وجود داردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، «محمود ثمینی» معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان امروز (دوشنبه) در جلسه هم اندیشی بزرگداشت سالروز عملیات‌های حاج عمران و بیت المقدس، اظهار داشت: مسئولیت‌های امرزی، به برکت خون شهدا و ایثارگری رزمندگان، جانبازان و آزاد گان است.

وی گفت: باید قدر این فرصت‌ها را بدانیم و هر کاری که از دستمان بر می‌آید، در راستای خدمت به مردم و جامعه و ثبت و ضبط ایثار و مقاومت شهدا انجام دهیم.

ثمینی به برگزاری کنگره ملی شش هزار و ۳۰۰ شهید استان لرستان در آینده اشاره کرد و گفت: لرستان استانی بوده است که هم دلاور خیز بوده است و هم فرماندهان شجاعی داشته است و ظرفیت‌های فراوانی برای نگارش خاطرات دوران دفاع مقدس دارد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری لرستان با تاکید بر اینکه نباید از وضیعت پیشکسوتان دفاع مقدس غفلت کرد، تصریح کرد: باید تلاش شود خاطرات رزمنده‌ها ثبت و ضبط شود.

وی خاطرنشان کرد: استان لرستان در دوران دفاع مقدس، علاوه بر اینکه پشتیبان خط مقدم بوده است و خاکریز دوم، بار‌ها مستقیم و مورد هجوم رژیم بعث قرار گرفته است و شهر‌های این استان بار‌ها مورد هجوم هواپیماه‌های دشمن قرار گرفتند و بمباران شدند.

ثمینی در پایان گفت: آیندگان قضاوت خواهند کرد که ملت ایران به ویژه قوم لر در دوران دفاع مقدس چه نقشی داشته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار