فتح خرمشهر، فتح خون/ معاون استاندار کرمانشاه:

یادآوری فتوحات و پیروزی‌های بزرگ در جامعه اثرگذار است

«خوش‌اقبال» گفت: یادآوری فتوحات و پیروزی‌های بزرگ می‌تواند در احیای روحیه خودباوری در جامعه اثرگذار باشد و باید پیروز‌های بزرگ نظام را برجسته کنیم، چون هم خاطره انگیز و هم احیاکننده روحیه ایثارگری است.
کد خبر: ۴۵۶۹۲۷
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۹ - 17May 2021

یادآوری فتوحات و پیروزی‌های بزرگ در جامعه اثرگذار استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «حسین خوش اقبال» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه امروز (دوشنبه) در نشست هماهنگی برگزاری ویژه‌برنامه‌های سالروز آزادسازی خرمشهر در کرمانشاه، اظهار داشت: انتخابات امسال مرحله مهمی از تاریخ انقلاب است که باید تلاش کنیم به تاسی از پیروزی‌های بزرگی مثل فتح خرمشهر، مردم را به حضور در انتخابات دلگرم کنیم.

خوش اقبال اضافه کرد: امروز دشمنان نظام که روزگاری قصد داشتند با اشغال خرمشهر سه روزه نظام را از هستی ساقط کنند، بعد از ۴۲ سال تمام توان خود را بکار گرفته‌اند تا با استفاده از ابزار‌های خود در فضای مجازی نظام را ناکارآمد جلوه دهند، لذا توقع داریم آن‌هایی که دل در گرو انتخابات دارند پای کار آمده و مردم را به حضور پرشور در انتخابات ترغیب کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه دشمنان از ماه‌ها قبل در تلاشند تا با پمپاژ ناامیدی و سیاه‌نمایی در مورد خدمات مدیران و زیر سوال بودن آن‌ها مردم را از حضور در انتخابات دلسرد کنند، تاکید کرد: دشمنان تلاش کردند تا با وارد آوردن فشار حداکثری به مردم در قالب تحریم‌ها آن‌ها را مقابل نظام قرار دهند، اما از آنجایی که مردم پشتیبان نظام هستند نتوانستند به اهداف شوم خود برای ضربه زدن به نظام دست پیدا کنند.

خوش اقبال با تاکید بر اینکه امروز برای ادامه راه انقلاب نیاز داریم تا مدیران و مسئولان با جان و دل خدمت کرده و برای کسب رضایت مردم تلاش کنند، گفت: مدیران باید از آنچه در توان دارند برای خدمت به مردمی که همواره همراه و پشتیبان نظام هستند، مضایقه نکنند.

وی سپس با اشاره به در پیش بودن سالروز فتح خرمشهر، اظهار کرد: انتظار می‌رود صاحبان اندیشه و قلم و رسانه‌ها با تبیین رویداد‌های مهمی همچون فتح خرمشهر و تاثیرات آن در ایجاد روحیه خودباوری، مردم را دلگرم به حضور در عرصه‌های سرنوشت ساز نظام مثل شرکت در انتخابات کنند.

خوش اقبال با بیان اینکه یادآوری فتوحات و پیروزی‌های بزرگ می‌تواند در احیای روحیه خودباوری در جامعه اثرگذار باشد، گفت: باید پیروز‌های بزرگ نظام را برجسته کنیم، چون هم خاطره انگیز و هم احیاء کننده روحیه ایثارگری است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه در ادامه  با بیان اینکه امروز اگر عزت و آبرو و جایگاهی داریم به برکت از خودگذشتگی و ایثارگری رزمندگان دوران دفاع مقدس است، گفت: ملت بزرگ ایران در سال‌های دفاع مقدس در کنار نیرو‌های مسلح ایستادند و حماسه‌های ماندگاری را خلق کردند، تا جایی که در جریان فتح خرمشهر کمر صدام و صدامیان را شکستند، چون بعد از فتح خرمشهر بود که شاهد پیروزی‌های بزرگ نظام بودیم.

وی ادامه داد: از فتح خرمشهر می‌توان به عنوان شیرین‌ترین مناسبت دوران جنگ تحمیلی یاد کرد،  چون این روز، روزح ماسه و خون بود و رزمندگان اسلام در جریان عملیات فتح خرمشهر نه فقط مقابل صدام و صدامیان، بلکه مقابل دنیا ایستادند و فتح خرمشهر در واقع پیروزی جبهه اسلام و شکست دشمن بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه عزت کنونی را مدیون و مرهون خانواده‌های شهدا و ایثارگران هستیم، گفت: از همه ادارات و دستگاه‌های اجرایی درخواست داریم تا با تدارک برنامه‌هایی برای سالروز فتح خرمشهر اجازه ندهند یاد و خاطره شهدا و رزمندگان در ذهن مردم کمرنگ شود.

 خوش اقبال ادامه داد: حالا که به دلیل محدودیت‌های کرونایی خیلی فرصت برگزاری ویژه برنامه‌هایی مثل فتح خرمشهر مهیا نیست باید از ظرفیت‌های فضای مجازی برای آشنایی جامعه با رخداد‌های عملیات بیت المقدس و فتح خرمشهر استفاده شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار