حضور حداکثری، اقتدار ملی/ یادداشت

انتخابات؛ عرصه حمله مجدد به نظامی‌ها!

پرسش اساسی این است که نظامی‌ها چه هیزم تری به برخی از سیاستمداران فروخته‌اند که هنگامه رقابت‌های سیاسی، تکلیف خود می‌دانند که حمله‌ای ناجوانمردانه به آنان بکنند! قطعا هدف، زدن اسم و عنوان اشخاص و افراد نیست؛ بلکه نادیده گرفتن روحیه جهادی است که خود بهره‌ای از آن ندارند.
کد خبر: ۴۵۶۹۴۲
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۰ - 18May 2021

انتخابات؛ عرصه حمله مجدد به نظامی ها!گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس ـ حسن علایی فعال؛ چند وقت پیش در گفت‌وگویی با یکی از کارشناسان عملیات روانی درباره یک پروژه رسانه‌ای، ایشان در خلال توجیه کار می‌گفت: فلانی! باید کاری کنیم که صدای عده‌ای دربیاید، حالا خوب یا بد، مهم صدا و شنیده شدن صداست!

امروز دیواری کوتاه‌تر از دیوار افراد نظامی که طی چند دهه گذشته، به ویژه دوران هشت سال دفاع مقدس با سینه‌ای ستبر در برابر دشمنان داخلی و خارجی از کیان انقلاب و نظام و کشور دفاع کرده‌اند، پیدا نمی‌شود و هر کس می‌خواهد «دیده» و یا «شنیده» شود یک لگد به این دیوار کوتاه می‌زند! یک روز عنوان «سرهنگ» زیر سئوال می‌رود و یک روز فریاد‌ها به آسمان می‌‌رسد که وامصیبتا! نظامی‌ها قصد ورود به دنیای سیاست را دارند و امروز هم ناجوانمردانه «پادگان» اسم رمز برای هجمه به نظامیان می‌شود!

با صرف نظر از اصل مکتوم در پیشخوان این مقال، که چه بگوییم و چه نگوییم، گویندگان سخنان نامربوط، اما مهندسی شده، بهره خود را از بازنشر سخنانشان خواهند برد، اما پرسش اساسی این است که نظامی‌ها چه هیزم تری به برخی از سیاستمداران فروخته‌اند که هنگامه رقابت‌های سیاسی، تکلیف خود می‌دانند که حمله‌ای ناجوانمردانه به آنان بکنند! قطعا هدف، زدن اسم و عنوان اشخاص و افراد نیست؛ بلکه هدف، نادیده گرفتن و کم ارزش کردن روحیه جهادی است که خود بهره‌ای از آن ندارند. آنان می‌دانند که تنها راه برون‌رفت کشور از مشکلات و معضلات فقط و فقط حاکمیت روحیه جهادی و بر مسند قرار گرفتن مدیران جهادی است، اما از آنجایی که خود با روحیه جهادی و مدیریت جهادی فرسنگ‌ها فاصله گرفته و به زندگی اشرافی و بی‌دردی خو کرده‌اند، حاکمیت روحیه جهادی و مدیریت مدیران جهادی را برنمی‌تابند لذا ناجوانمردانه به این قشر دلسوز و تاثیرگذار حمله می‌برند تا آنان را از چشم مردم بیاندازند!

امروز در رقابت‌های زودهنگام تبلیغاتی ریاست جمهوری، روسای پرتلاش دو قوه مقننه و قضائیه که در مدت کوتاهی نشان داده‌اند با روحیه جهادی می‌توان گره‌های کور این کشور را باز کرد و امید و نشاط از دست رفته مردم با تدابیر غلط و نسنجیده دولتمردان را بازگرداند، با این خرده فرمایش که اقتصاد کشور پادگان و دادگاه نیست که به تشر و دستور نیاز داشته باشد، زیر سئوال می‌روند! آن هم از سوی کاندیدایی که همه منزلت خود را مدیون پادگان و مردان پادگان بوده است و روزگاری مفتخر به این بود که لباس یکی از سازمان‌های نظامی را بر تن دارد!

گذشته از این تغییر رویکرد و گریز از کسوت پیشین کاندید ریاست جمهوری، قابل اذعان است که اتفاقا، چون در عرصه اقتصاد کشور دستور و تشر نبوده و نیست این وضعیت اسفبار پدید آمده است و فساد اقتصادی و رانت‌خواری و دلالی لجام گسخته و تورم‌های بی‌سابقه و عدم نظارت بر افزایش قیمت‌ها، طاقت اقشار کم‌درآمد و متوسط جامعه را طاق و ثروت ثروت‌اندوزان را چند صد برابر کرده است! امید است مردم بابصیرت و باهوش ایران اسلامی با درک موقعیت حساس کشور و اهمیت انتخابات پیش‌رو، به دور از هیاهو‌ها و هجو‌های تبلیغاتی علیه مدیران خدمتگزار به انتخاب مطلوبی دست بزنند و در عمل آب پاکی را روی دست افرادی بریزند که با طرح مطالبی فریبکارانه، پوپولیستی و البته دشمن‌پسند به دنبال جذب رای عده‌ای خاص هستند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار