رئیس ستاد اطعام مهدوی کمیته امداد خبر داد؛

توزیع بیش از ۲۰ میلیون غذای گرم در قالب پویش «ایران همدل ۳»

باجلان گفت: در ماه مبارک رمضان در قالب پویش ایران همدل،۲۰ میلیون و ۱۹۱ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان توزیع شد.
کد خبر: ۴۵۶۹۹۲
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۸ - 18May 2021

توزیع بیش از ۲۰ میلیون غذای گرم در قالب پویش ایران همدل ۳به گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «مجید باجلان» رئیس ستاد اطعام مهدوی کمیته امداد امام خمینی (ره) در نشست خبری با اصحاب رسانه که صبح امروز (سه‌شنبه) در ساختمان مرکزی کمیته امداد برگزار شد، با اشاره به اینکه پویش ایران همدل ۳ با راه‌اندازی آشپزخانه‌های مهدوی و افطاری ساده در دستور کار قرار گرفت، اظهار داشت: در سال گذشته در پویش ایران همدل یک و دو بیش از ۲۷ میلیون غذای گرم و چهار میلیون بسته غذایی توزیع شد.

وی ادامه داد: مردم بیش از هزار و ۴۷۰ میلیارد تومان در پویش ایران همدل یک و دو کمک کردند و برگ زرینی در تاریخ ایران ثبت کردند.

باجلان گفت: در سال ۱۳۹۹ بیش از ۱۰۰ هزار نفر در پویش ایران همدل به صورت داوطلب با ما همکاری کردند و بیش از هزار آشپزخانه راه‌اندازی شد.

رئیس ستاد اطعام مهدوی افزود: امسال با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی مردم سراسر کشور در قالب پویش ایران همدل ۳ وارد میدان شدند و نشان دادند در هر صحنه‌ای آمادگی کامل را دارند.

وی خاطرنشان کرد: در سال‌ جاری با همکاری وزارت ارتباطات، آستان قدس رضوی، بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان امام و قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی رزمایش اطعام‌مهدوی و افطاری ساده به مرحله اجرا درآمد.

باجلان گفت: در ماه مبارک رمضان ۲۰ میلیون و ۱۹۱ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان توزیع شد و بیش از چهار هزار آشپزخانه در سراسر کشور راه‌اندازی شد و بیش از ۱۶۶ هزار نفر در این آشپزخانه‌ها فعالیت کردند.

وی ادامه داد: در پویش ایرام همدل ۳، بیش از دو میلیون و ۴۷۷ هزار بسته معیشتی و بیش از چهار میلیون افطاری ساده بین نیازمندان توزیع شد.

باجلان گفت: ارزش ریالی غذا‌های توزیع شده، بسته‌های معیشتی و افطار‌های ساده هزار و ۲۹۲ میلیارد تومان بوده که همه این مبلغ از کمک‌های مردمی بوده است.

وی خاطرنشان کرد: کمک‌های مردمی نسبت به سال ۱۳۹۹ افزایش ۱۲۳ درصدی داشته است.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار