حضور حداکثری، اقتدار ملی/ فرمانده سپاه ناحیه بردسکن:

حضور پرشور مردم در انتخابات، ناامیدی جبهه استکبار را به دنبال خواهد داشت

سرهنگ جنیدی گفت: آحاد جامعه باید تلاش کنند با حضور حداکثری خود در پای صندوق‌های رای و انتخاب آگاهانه جبهه استکبار را ناامید کنند.
کد خبر: ۴۵۷۱۴۷
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۱ - 18May 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بردسکن، سرهنگ پاسدار «علیرضا جنیدی» در نشست بصیرتی فرماندهان پایگاه‌های بسیج بخش انابد اظهار داشت: باید هوشیار و مراقب بود و به رسانه‌های خارجی که یاس و ناامیدی را به جامعه تزریق می‌کنند، توجه نداشت.

وی در ادامه به نقش تأثیرگذار بسیج در تداوم انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: در بزنگاه‌هایی که نظام مقدس جمهوری اسلامی نیازمند یاری بود بسیج به میدان آمد و توانست تهدیدها را به فرصت تبدیل کند. بسیج در همه عرصه‌ها تاثیرگذار بوده و اگر بسیج نبود، انقلاب هم نبود.

فرمانده سپاه ناحیه بردسکن گام دوم انقلاب را در تحقق تمدن اسلامی مهم دانست و خاطر نشان کرد: دشمن تمام تلاش خود را دارد که مردم را روبروی نظام قرار دهد، بر همین اساس عرصه انتخابات و انتخاب آگاهانه بر اساس شاخصه‌هایی که رهبر معظم انقلاب برای انتخاب یک رییس جمهور اصلح بیان فرمودند، این توطئه دشمن را خنثی خواهد کرد.

جنیدی ابراز داشت: آحاد جامعه باید تلاش کنند تا با حضور حداکثری خود در پای صندوق‌های رای و انتخاب آگاهانه جبهه استکبار را ناامید کنند. تلاش برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌ها یکی از الویت‌های اصلی بسیج در ایام انتخابات خواهد بود.

فرمانده سپاه ناحیه بردسکن تصریح کرد: در این مقطع حساس دشمنان با جوسازی‌های بی‌اساس و توطئه‌های بسیار، درصدد تضعیف حضور مردم هستند که البته مردم انقلابی و وفادار ایران اسلامی با هوشیاری و بصیرت همچون گذشته دسیسه‌های نظام سلطه را نقش بر آب خواهند کرد.

وی در پایان گفت: حضور منسجم، یکپارچه و پرشور مردم در انتخابات ۲۸ خرداد در انتخاب افراد شایسته، متعهد، دلسوز و پاکدست نقش بسزایی دارد و موجب توسعه و پیشرفت کشور می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار