حضور حداکثری، اقتدار ملی/ نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

رأی مردم حق‌الناس است

آیت‌الله «دری نجف‌آبادی» با تأکید بر اینکه رأی مردم حق‌الناس است، گفت: توجه به این حق‌الناس، هم از نظر قانونی و هم از نظر شرعی بسیار مهم است و همه امانت‌دار هستیم و تنها باید خدمت به مردم را در دستور کار داشته باشیم.
کد خبر: ۴۵۷۲۸۱
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۷ - 19May 2021

رأی مردم حق‌الناس استبه گزارش دفاع‌پرس از اراک، آیت‌الله «قربانعلی دری نجف‌آبادی» نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک، امروز (چهارشنبه) در جلسه درس اخلاق مدیران استان، اظهار داشت: ایام آزادسازی خرمشهر یادآور عنایت‌های خداوند به ملت ایران و مجاهدت‌های رزمندگان و فرصتی بسیار گران‌بها برای بازخوانی آن روز‌های بسیار باعظمت است که باید از آن استفاده کنیم.

وی افزود: ماه خرداد همواره در انقلاب اسلامی یادآور روز‌های مهم و سرنوشت‌سازی بوده و امسال هم به جهت برگزاری انتخابات مهم از اهمیت بسیاری برخوردار است.

دری نجف‌آبادی ادامه داد: حضور باشکوه و آگاهانه مردم در انتخابات پیش رو از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و مسئولین برگزاری انتخابات باید خود را برای برگزاری یک رقابت سالم همراه بانشاط و شور آماده کنند.

امام‌جمعه اراک با تأکید بر اینکه رأی مردم حق‌الناس است، افزود: توجه به این حق‌الناس، هم از نظر قانونی و هم از نظر شرعی بسیار مهم است و همه امانت‌دار هستیم و تنها باید خدمت به مردم را در دستور کار داشته باشیم.

دری نجف آبادی، با اشاره به اینکه پیشگیری و جلوگیری از هرگونه تبلیغات سوء که بهانه دست دشمنان می‌دهد در انتخابات پیشرو یک ضرورت است، ادامه داد: همه باید حول ولایت فقیه وحدت داشته باشیم و تنها بیانات ایشان را سرلوحه رفتار خود قرار دهیم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: حادثه مدرسه سیدالشهداء (ع) کابل یک جنایت بزرگ و غیرقابل تصور بود که قلوب مسلمانان را رنجاند و همدردی مسلمانان با مظلومین این حادثه نشان از عمق فاجعه بود و باید عاملین و آمرین این جنایت بزرگ محاکمه شوند.

وی با بیان اینکه حوادث دلخراش علیه مسلمانان در فلسطین بار دیگر دست‌های پلید رژیم صهیونیستی را در دنیا نشان داد، گفت: موضع‌گیری همگانی علیه این فتنه‌های دردناک یک ضرورت مهم است و لازم است همه مسلمانان و آزادی خواهان علیه این جنایت‌ها به پاخیزند.

امام جمعه اراک اضافه کرد: فتنه‌های رژیم صهیونیستی در فلسطین اولا موجب وحدت در درون فلسطین شد و دوما بسیج عمومی برای به پاخواستن ملت‌های مسلمان علیه رژیم صهیونیستی را به راه انداخت که باید مستمر و ادامه‌دار باشد.

دری نجف آبادی بیان کرد: وحدت مردم فلسطین و امت‌های مسلمان موجب خنثی شدن توطئه‌های رژیم صهیونیستی علیه ملت‌های مظلوم منطقه شده و این وحدت باید تا نابودی این رژیم منحوس و اخراج حامیان استکباری از منطقه استمرار داشته باشد.

وی ادامه داد: دولت‌های حامی رژیم منحوس صهیونیستی امروز با افراطی‌گری علیه بشریت جنایت‌های بزرگی انجام می‌دهند و جنایت‌های آن‌ها علیه مسلمانان در طول تاریخ بی‌سابقه است و امت اسلامی تا نابودی این رژیم کودک‌کش رنگ آرامش به خود نخواهد دید.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: بعد از انقلاب اسلامی و به برکت تفکر حضرت امام خمینی (ره) ملت مظلوم فلسطین جایگاه خود را پیدا کرد و رژیم صهیونیستی و اسرائیلی‌ها که قبل از انقلاب به کمک حامیان استکباری خودشان توهم از نیل تا فرات را در سر داشتند، امروز در درون خود هم امنیت ندارد.

دری نجف آبادی بیان کرد: افزایش توان روز افزون جبهه مقاومت و نیرو‌های مردمی در فلسطین موجب دلگرمی امت اسلام است و این مسئله باید با قوت ادامه دار باشد.

وی با اشاره به اینکه سوریه خط دفاعی بسیار با عظمت برای جبهه مقاومت است، اظهار کرد: این منطقه بزرگترین امید اسرائیلی‌ها بود که با هدایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی و مجاهدت‌های شهید سلیمانی و شهدای مدافع حرم و مقاومت سوریه حفظ شد و اهداف و توطئه‌های دشمنان علیه این کشور خنثی شد.

امام جمعه اراک با تاکید بر اینکه امروز جبهه مقاومت در مقابل جبهه کفر و استکبار تمام‌قد ایستاده و نقش‌آفرینی می‌کند، ادامه داد: به فضل الهی پیروزی‌های بزرگ نزدیک و امروز رسالت ما در قبال جبهه مقاومت بسیار سنگین است؛ چراکه علاوه بر مسائل امنیتی، مسائل استراتژیک مسلمانان در گرو این رسالت است.

وی گفت: امت اسلام و ملت انقلابی ایران همچون گذشته زیر بار سازش با دشمنان نرفته و امروز کوتاهی و سازش در برابر رژیم صهیونیستی را به‌هیچ عنوان قبول نمی‌کند و راه با اقتدار مقاومت را با قوت و اقتدار پیش می‌برند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اضافه کرد: مشارکت در انتخابات یک ضرورت مهم است و همه ظرفیت‌ها باید در این خصوص پای کار بیایند و کاندیدای ریاست جمهوری تنها باید رضایت الهی و خدمت به مردم را در دستور کار بگذارند و مد نظر داشته باشند.

دری نجف آبادی گفت: خوشبختانه به برکت مجاهدت‌ها و زحمات سردار «محسن کریمی» در طی این سال‌ها، اقدامات بسیار خوبی در ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان انجام شده که قابل تقدیر است.

وی ادامه داد: کارنامه ستاد امر به معروف و نهی از منکر در طی این سال‌ها همواره درخشان و قابل قبول است و از زحمات برادر عزیز سردار کریمی تقدیر و تشکر می‌کنیم.

امام جمعه اراک یادآور شد: تقویت خانواده، مسئله جمعیت و فرزندآوری مهم‌ترین معروف در شرایط امروز است و باید در این راستا برنامه‌ریزی‌های جدی داشته باشیم و ستاد امر به معروف باید در این خصوص پیشگام باشد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خاطرنشان کرد: مبارزه جدی با فساد در همه ابعاد و برنامه برای کاهش آسیب‌های اجتماعی یکی ازاولویت‌های امروز جامعه است که باید با هم افزایی و مشارکت همه‌جانبه انجام شود.

در این مراسم از زحمات سرادر «محسن کریمی» دبیر سابق ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان مرکزی تقدیر و حجت‌الاسلام «فرخی» به عنوان دبیر جدید این ستاد معرفی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها