با حضور سردار کارگر؛

مراسم هشتمین سالگرد تاسیس خبرگزاری دفاع مقدس برگزار شد+ تصاویر

مراسم هشتمین سالگرد تاسیس خبرگزاری دفاع مقدس با حضور رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزار شد.
کد خبر: ۴۵۸۰۳۵
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۱ - 24May 2021

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، مراسم هشتمین سالگرد تاسیس خبرگزاری دفاع مقدس روز گذشته (یکشنبه) با حضور سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزار شد.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سلام سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح را به خبرنگاران و دست‌اندرکاران این خبرگزاری ابلاغ کرد.

سردار کارگر در این نشست یکی از مهم‌ترین اهداف خبرگزاری دفاع مقدس را ترویج ارزش‌های فرهنگ دفاع مقدس و جبهه مقاومت دانست و بر افزایش کمّی و کیفی اخبار و رعایت امانت‌داری تاکید کرد.

مراسم هشتمین سالگرد تاسیس خبرگزاری دفاع مقدس برگزار شد

در ادامه این مراسم ضمن تجلیل و تقدیر از خبرنگاران و دست‌اندرکاران این خبرگزاری پیام ویژه سردار سرلشکر «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به‌مناسبت هشتمین سالگرد تاسیس خبرگزاری دفاع مقدس از سوی امیر سرتیپ «نبی سهرابی» جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قرائت شد.

در بخشی از پیام سرلشکر باقری آمده است: «بی‌شک عنوان «دفاع مقدس» برای این سازمان رسانه‌ای، بسیار مسئولیت‌آفرین بوده و خدای بزرگ را شاکریم که اصحاب و یاران خبرگزاری در حوزه آگاهی‌بخشی و فرهنگ‌سازی ارزش‌های دفاع مقدس و مقاومت و گسترش روح مقاومت، ایثار و شهادت‌طلبی به مثابه مؤلفه‌های اصلی میراث برجای مانده از قافله شهیدان و حماسه‌سازان آن رخداد بزرگ و سرنوشت‌ساز تاریخی خوش درخشیده‌اند و با اهتزاز پرچم دفاع آرمانی و قدسی ملت عظیم‌الشأن ایران و درک و تعریف جایگاه و نقش مهم و روزآمد خود در تحقق «بیانیه گام دوم» و کمک به فراهم‌سازی بسترها برای نیل به «تمدن نوین اسلامی»، مزیت‌ها و پیشتازی‌های ذاتی خود در این مسیر مبارک را صیقل داده و در معرض افکار عمومی به‌ویژه همکاران و همراهان در سایر رسانه‌ها قرار داده‌اند.»

مراسم هشتمین سالگرد تاسیس خبرگزاری دفاع مقدس برگزار شد

در پایان این مراسم کیک تولد هشت سالگی تأسیس خبرگزاری دفاع مقدس با همراهی سردار کارگر و توسط یکی از خبرنگاران بریده شد و اعضای تحریریه خبرگزاری عکس یادگاری گرفتند.

مراسم هشتمین سالگرد تاسیس خبرگزاری دفاع مقدس برگزار شد

سردار «سیدمجید هاشمی‌دانا» مدیر عامل خبرگزاری دفاع مقدس، سردار «نادر ادیبی» دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور، سرهنگ «مجید جوشقانی» معاون روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و سرهنگ «سعید صالحی» مدیر پشتیبانی و حفاظت تأمین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نیز در این مراسم حضور داشتند. 

خبرگزاری دفاع مقدس در تاریخ دوم خرداد سال ۱۳۹۲ با حضور سرلشکر «سیدحسن آقایی فیروزآبادی» رئیس وقت ستاد کل نیروهای مسلح و جمعی از فرماندهان نظامی و مقامات کشوری و لشکری تأسیس و راه‌اندازی شد.

انتهای پیام/ ۱۴۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار