سازمان بسیج اساتید کهگیلویه و بویراحمد:

سوم خرداد مظهر مقاومت سلحشورانه ملت ایران در برابر جهان کفر است

سازمان بسیج اساتید کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر و پیروزی مقاومت فلسطین بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۴۵۸۱۲۹
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۱ - 23May 2021

به گزارش دفاع‌پرس از یاسوج، سازمان بسیج اساتید کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر و پیروزی مقاومت فلسطین بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

«سوم خرداد سالروز حماسه باشکوه آزادسازی خرمشهر مظهر مقاومت سلحشورانه و دفاع غیورمردانه ملت مسلمان ایران در برابر تمام جهان کفر و نفاق است.

عملیات پیروزمندانه بیت‌المقدس که آزادی خرمشهر را پس از ۵۷۵ روز در سوم خردادماه سال ۶۱ رقم زد، ضربه‌ای مهلک و تعیین‌کننده را بر پیکر رژیم بعثی صدام و حامیان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای آن به‌ویژه آمریکای تروریست‌پرور وارد ساخت.

جشن پیروزی مقاومت فلسطین در آستانه آزادسازی خرمشهر، روز مقاومت، ایثار و پیروزی ملت مسلمان ایران یاد‌آور پیام الهام‌بخش انقلاب اسلامی در سطح منطقه و نشانه امید به مسیر روشن و نتیجه‌بخش بودن مقاومت و  پایداری در برابر ظالمان و غاصبان است.

پیروزی مردم مظلوم فلسطین در نبرد ۱۲ روزه با دشمن صهیونیستی، وعده الهی در پیروزی حق بر باطل را به اثبات رساند.

نبرد پیروزمندانه اخیر نشان داد مقاومت در صحنه نبرد با غاصبان و ایستادگی در مقابل زورگویی‌های رژیم صهیونیستی وارد مرحله نوینی شده و بدون تردید مقاومت تا پیروزی نهایی و آزادسازی قدس شریف ادامه خواهد یافت.

ما اساتید بسیجی استان کهگیلویه و بویراحمد سالروز  آزادسازی خرمشهر قهرمان و پیروزی مقاومت فلسطین در جنگ ۱۲ روزه را به همه  مجاهدین و دوستداران جبهه مقاومت اسلامی تبریک عرض می‌کنیم و پیروزی مقاومت فلسطین را نویددهنده آزادسازی قدس شریف دانسته و به پادگان  تروریستی صهیونیستی اعلام می‌کنیم که عملیاتی که تحت عنوان بیت‌المقدس از خرمشهر قهرمان آغاز شد تا فتح بیت‌المقدس و آزادسازی همه سرزمین‌های فلسطین ادامه خواهد داشت.

به روح همه شهدا و مجاهدین جبهه مقاومت اسلامی از خرمشهر تا  بیت‌المقدس درود می فرستیم و از خداوند بزرگ می‌خواهیم که با نزدیکی قلوب مسلمانان جهان و همبستگی جوامع اسلامی و ملت‌های آزادی‌خواه در برابر رژیم جعلی در آینده‌ای نزدیک با آزادسازی قدس به عنوان  قبله اول مسلمانان جهان نماز وحدت را به امامت حضرت ولی عصر ( عج) در بیت‌المقدس اقامه نماییم.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها